Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoppa en del trampoline hos en venn før, klarte både forlengs og baklengs salto med 360-skru :wee:

 

Har dessverre ikke hoppet trampoline siden i fjor sommer, men siden det var hos eks-kjæresten min fikk jeg ikke lov til å stunte, hun var redd for at jeg skulle brekke nakken eller noe.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var temmelig dyktig på trampoline for noen år siden. Tok både forlengs, sidelengs og baklengs med helskru og kunne tatt samtlige triks stillestående, eller på spretten like etter jeg hadde satt et triks. Jeg drev en del på med baklengs med helskru, helt til jeg en dag ikke klarte å gå skikkelig. Jeg endte til slutt opp hos en kiropraktor og måtte til ganske mange behandlinger før jeg ble tilnærmet bra igjen. Korsryggen min hadde forskjøvet seg noen cm og jeg sliter enda med litt vond rygg.

 

Så moralen er, gutter og jenter; aldri dra de farlige triksene med mindre du har noen å imponere :cool:

Lenke til kommentar

Dobbel forlengs = lett.

Kvadruppel = Her kan du heller få lov å dra fram litt bevis.

 

Tips til dobbel forlengs: Bruk armene for det de er god for, armene skal søke mot knærne i det du starter rotasjonen, kommer knærne opp mot armene er du slakt. Bruk hælene til å få fart rundt. Spre knærne, ingenting er så deilig som å landet med kneet i nesen. Hold inne, retter du deg ut før du skal, stopper alt opp, er du uheldig går det riktig ille. Holder du inne vil rotasjonen fortsette, å krasjlande med rotasjon er mye mindre farlig enn å ikke ha rotasjon i det du krasjer, merkelig nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...