Hotel Papa Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Etter at jeg neste røk alt som finnes av sener og muskler inne i det ene kneet sluttet jeg så og si med å hoppe på trampoline men det var jo gøy så lenge det varte da.. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg kan salto fremlengs! (men kan bare lande på rumpa da) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hoppa en del trampoline hos en venn før, klarte både forlengs og baklengs salto med 360-skru Har dessverre ikke hoppet trampoline siden i fjor sommer, men siden det var hos eks-kjæresten min fikk jeg ikke lov til å stunte, hun var redd for at jeg skulle brekke nakken eller noe.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 I dag var trampolina oppe igjen! Morgo blir fin dag! Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Klarer backflip, det er vel det beste jeg har klart.. hva er cork? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 At ein ligg horisontalt og spinn, med hovudet peikande bakover. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hva vil horisontalt si? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Horisontalt vil seie at ein ligg vassrett (det vil seie, det må ikkje nødvendigvis vere akkurat vassrett, men det bør vere nesten vassrett iallfall), med beina omlag like høgt som hovudet. Edit: Her finn du eit bilete som viser det ganske bra. Endret 29. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Når du sover ligger du horisontalt. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Haha!! først du tenker på etter data.. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 LOL, trampoline tråd Hm, dro backflip med 360skru og framlengs med 540 skru før, men vet ikke nå. Blitt så feit etter all denne datasittingen. Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Sideslengs salto + baklengs salto + forlengs salto Endret 30. april 2006 av <Viva> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg var temmelig dyktig på trampoline for noen år siden. Tok både forlengs, sidelengs og baklengs med helskru og kunne tatt samtlige triks stillestående, eller på spretten like etter jeg hadde satt et triks. Jeg drev en del på med baklengs med helskru, helt til jeg en dag ikke klarte å gå skikkelig. Jeg endte til slutt opp hos en kiropraktor og måtte til ganske mange behandlinger før jeg ble tilnærmet bra igjen. Korsryggen min hadde forskjøvet seg noen cm og jeg sliter enda med litt vond rygg. Så moralen er, gutter og jenter; aldri dra de farlige triksene med mindre du har noen å imponere Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det "beste" jeg har greid må være dobbel-backflip. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg og en kompis klarte fra dobbel framlengs på sånn vanlig dritttrampoline i fjord da.. Det er ikke umulig, du må bare tørre...... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skal du klare dobbel salto/baklengs salto etc, må du ha ganske god spenst og få god fart. Det er langt ifra umulig. Har sett en som gjør det på bar bakke ( med fart that is ) Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ny rekord, 4dobbel framoversalto. yeah, its right Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dobbel forlengs = lett. Kvadruppel = Her kan du heller få lov å dra fram litt bevis. Tips til dobbel forlengs: Bruk armene for det de er god for, armene skal søke mot knærne i det du starter rotasjonen, kommer knærne opp mot armene er du slakt. Bruk hælene til å få fart rundt. Spre knærne, ingenting er så deilig som å landet med kneet i nesen. Hold inne, retter du deg ut før du skal, stopper alt opp, er du uheldig går det riktig ille. Holder du inne vil rotasjonen fortsette, å krasjlande med rotasjon er mye mindre farlig enn å ikke ha rotasjon i det du krasjer, merkelig nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Tror ikke det hjelper med aldri så mye rotasjon hvis man kræsjer på kanten jeg. Vi snakker uansett om 60-70 kg kjøtt som aldri var beregnet til å fly, som deiser i bakken. Endret 1. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå