Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Tja. Kan det "klassiske", salto, lande på rygg, mage, osv. Foretrekker høyde fremfor triks, har vel kommet over 2 meter (er 1.60 selv så det er relativt høyt). Det beste jeg har klart er å hoppe fra et gjerde, bli truffet av en fotball mens jeg er i lufta, for så å ta en halv salto fra trampolina og inn i husveggen før jeg blir sittende fast mellom trampolina og huset. Det var stilig.

5946613[/snapback]

 

Enig der med høyde, det er fett...! :D

 

Selv klarer jeg salto, salto med skru... Har litt skrekken for baklengs.. Flere som har det? :)

 

Trampoline :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoho, er vel ikke spesielt pro men klassa mi ble meget imponetert når de så hva jeg kunne ^^ (jeg går IKT)

 

- Forlengs salto med halvskru

- 1 1/2 forlengs salto (lande på magen)

- Lande på ryggen å ta foroversalto

- Skrusalto

- Klarte baklengs før men jeg tør ikke lenger fordi trampolina knakk nesten og jeg brakk nesten nakken

Lenke til kommentar
Hva er D-Spin? Hvordan gjør man det? Det høres tøft ut.

5948108[/snapback]

D-spin 720 er eit skitriks, som likner ein del på cork 720. Kort fortalt er det ein cork 360 til off-axis backflip. På norsk vil det seie at ein fyrst tek ein 360 der ein ligg horisontalt med hovudet peikande bakover, og so ein "skeiv" backflip. Slik som de kan sjå på denne filmen.

 

Trampoline er kjekt. Me har hatt den ståande i låven tidlegare vintrar, men ikkje dei siste par åra. Snøen er snart borte her, so den må nok opp att om ikkje so veldig lang tid.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
OT: Han hoppet lang på den filmen.

5966882[/snapback]

Frå hopp til landing er det ca. 36m...

 

Er ikke store triks, men er nå de jeg kan :p Har litt skrekk for baklengs egentli..

5966895[/snapback]

 

Samme her.. Trur eg skulle ha klart baklengs salto, er 91% sikker på det..

Men det er bare det å klare det :roll:

5966909[/snapback]

Baklengs salto er eit av dei enklaste triksa ein kan gjere, so du hadde heilt sikkert klart det. Er berre å gå inn for det.

Lenke til kommentar

jeg selv greier ikke stort på trampoline, men en kompis av meg. han er vill på trampoline. han tar rodeo 720 lett, og han tar alt som er flips.

Men det villeste som ihvertfall jeg syns er når han tar 540 rodeo ut av trampolina og lander på gresset!

 

han har riktignok holdt på en stund, nærmere 10 år faktisk..

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...