Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Er det ikke stor sjans for å lande utenfor eller på kanten av trampolina når dere gjør sånne stunts da? 2x2 meter? Ser bare for meg knuste kneskåler og knekte håndledd. *grøss*

5937318[/snapback]

 

edit kom på mer

Hva med kneet ut av ledd :love:

Knust litt av framtanna

neseblod flere ganger

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke stor sjans for å lande utenfor eller på kanten av trampolina når dere gjør sånne stunts da? 2x2 meter? Ser bare for meg knuste kneskåler og knekte håndledd. *grøss*

5937318[/snapback]

 

edit kom på mer

Hva med kneet ut av ledd :love:

Knust litt av framtanna

neseblod flere ganger

5938217[/snapback]

De eneste "skadene" jeg har pådratt meg ved trampolinehopping er litt ryggvondt og en forstuet lilletå.

Lenke til kommentar

kan salto med 180' skru, salto med å lande på magen og opp igjen. . klarte baklengs før, men fikk skrekken. har også tatt framlengs med 360' men klarer det ikke lenger

 

En kompis av meg er syk på trampoline. kan dobbel baklengs, dobbel framlengs og baklengs med 720' skru. har også hørt om en i nærheten som klarer baklengs med 1080' skru. sykt!

Lenke til kommentar

Klarer vel salto både fremover og bakover.. Forlengs med helskru.. kanskje baklengs med halvskru.. har gått før.. men gikk på trynet så det sang en gang..

 

om jeg blir stusset/hopper fra tak kan jeg kanskje klare forlengs med en og en halvskru..

 

Men bruttern eier meg på trampoline :/ (3-4 år yngre)

men noe en konkuranseturner BURDE klare ;P

 

hoppet så å si ikke på trampoline i fjor, så veit ikke om jeg klarer noe lenger engang ;P

Lenke til kommentar

Trampolina vår står i hagen, som er en lang og smal "tarm" hvor det akkurat er plass til trampolina. På den eine sida er det blomsterbedd og steinheller, på den andre sida ei satans bratt skråning. Første gangen jeg skulle ta baklgens salto så presterte jeg å lande heilt på kanten av trampolina, i ubalanse. Det medførte at jeg spratt av trampolina og ned skråninga. Blei påført endel skrubbsår.

Lenke til kommentar
Trampolina vår står i hagen, som er en lang og smal "tarm" hvor det akkurat er plass til trampolina. På den eine sida er det blomsterbedd og steinheller, på den andre sida ei satans bratt skråning. Første gangen jeg skulle ta baklgens salto så presterte jeg å lande heilt på kanten av trampolina, i ubalanse. Det medførte at jeg spratt av trampolina og ned skråninga. Blei påført endel skrubbsår.

5941131[/snapback]

LOL! Post et bilde av trampolina og skråninga :D

Lenke til kommentar

Tja. Kan det "klassiske", salto, lande på rygg, mage, osv. Foretrekker høyde fremfor triks, har vel kommet over 2 meter (er 1.60 selv så det er relativt høyt). Det beste jeg har klart er å hoppe fra et gjerde, bli truffet av en fotball mens jeg er i lufta, for så å ta en halv salto fra trampolina og inn i husveggen før jeg blir sittende fast mellom trampolina og huset. Det var stilig.

Lenke til kommentar
Tja. Kan det "klassiske", salto, lande på rygg, mage, osv. Foretrekker høyde fremfor triks, har vel kommet over 2 meter (er 1.60 selv så det er relativt høyt). Det beste jeg har klart er å hoppe fra et gjerde, bli truffet av en fotball mens jeg er i lufta, for så å ta en halv salto fra trampolina og inn i husveggen før jeg blir sittende fast mellom trampolina og huset. Det var stilig.

5946613[/snapback]

 

Når du sier det på den måten fikk jeg lyst til å se det på film :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...