Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...
Noen som har tips til å vinne over sperra på baklengs? : D

 

Prøv deg frem ved å kaste deg skrått bakover samtidig som du ser den veien du kaster deg. Etterhvert vil du kunne pushe deg selv "rettere og rettere", slik at du tilslutt vil nærme deg en rett bakover salto. Lykke til :) Er bare å kjøre på!

 

Forøvrig er dette triksene jeg klarer:

- Forover salto

- Dobbel forover salto

- Sidelengs salto begge veier

- Bakover salto

- Forover og bakover salto med skru (360)

- Mye annet rart

 

Jobbet mye med barrel roll i høst, men sliter fortsatt med hvordan jeg skal få klart det på en stilig måte som ikke innebærer vm i loking :) Nærmer seg sesong nå!!

Lenke til kommentar
Sidelengs salto er gøy :p

 

Hvordan klarer dere dobbel salto?

 

Jeg tok det fra 3 meters stupebrett og ut i vann før jeg gjorde det på trampoline. Det er jo bare å ta en salto til etter den første på en måte. Høres teit ut, men er slik det føles. Dessuten er det viktig å få nok høyde og ikke minst nok spinn! Kan være greit i noen tilfeller å få sprett av noen hvis man skal prøve på det. Ikke gjør det med mindre du føler du har kontroll selv, ellers kan det fort gå galt!

Lenke til kommentar

Heisann folkens. Vet ikke helt om dette er rette plassen å spørre, men shit happens:

 

Til sommeren vil jeg gå ned ett par kilo. Elsker å hoppe på trampoline og klarer diverse frontflips etc. Og er ikke redd for å hoppe høyt.. Hva er den beste måten å trene for å gå ned i vekt på trampoline?

Lenke til kommentar
Heisann folkens. Vet ikke helt om dette er rette plassen å spørre, men shit happens:

 

Til sommeren vil jeg gå ned ett par kilo. Elsker å hoppe på trampoline og klarer diverse frontflips etc. Og er ikke redd for å hoppe høyt.. Hva er den beste måten å trene for å gå ned i vekt på trampoline?

 

Har hørt noen si at 10 minutter på trampoline er som å jogge x-antall kilometer, så det er absolutt noe i at det å hoppe på trampo er god trening. Er vel bare å hoppe og kose deg på trampo'n til du blir sliten, og dermed hoppe enda litt til så du får forbrent mest mulig :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Utrolig lite aktivitet her..

 

Satte backflip for en liten stund siden, endelig! :D

 

Setter underflip og, samt noe som kan minne om bio 5 :p

 

I tillegg til flips ut av trampolina, og frontflip på bakken :)

 

Noen som vet om en side som selger skumgummimadrasser? Lysten på en foam-pit :D

Endret av marvol
Lenke til kommentar

Selv var jeg ganske aktiv på trampolina, kan frontflip, sideflip, backflip, samtlige med 180, cork, b-twist, og mye tull. Drev å flippa ut av trampolina også.

 

Men så flytta vi, og fikk ikke plass til trampolina i hagen. Så jeg flytta den til hytta, og der er jeg sjelden.

 

Så jeg starta på bakken, og lærte backflip, frontflip, sideflip, wallflip, og diverse spark. Og her står jeg fast. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...