Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Trampoline er gøy :w00t:

Trampolinefilm (høyreklikk, lagre som)

 

Kan også en del vanlige triks på trampoline: baklengs, forlengs, baklengs med hel skru, forlengs med hel skru. (pluss mange andre saltoer og skruer og ting som jeg ikke har peiling på hva heter)

 

Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret :p Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen.

Lenke til kommentar
Trampoline er gøy  :w00t:

Trampolinefilm (høyreklikk, lagre som)

 

Kan også en del vanlige triks på trampoline: baklengs, forlengs, baklengs med hel skru, forlengs med hel skru. (pluss mange andre saltoer og skruer og ting som jeg ikke har peiling på hva heter)

 

Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret :p  Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen.

6615548[/snapback]

 

Hvis du klarer forlengs halvskru til ryggen, klarer du mest sannsynlig også dobbel forlengs. Jeg prøvde en gang jeg var alene, det gikk ganske bra. Evnt kan du prøve forlengs lande på magen og "se" om du kommer langt nok.

Lenke til kommentar
Hvis du klarer forlengs halvskru til ryggen, klarer du mest sannsynlig også dobbel forlengs.

Les det innlegget ein gong til:

Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret :p  Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen.

6615548[/snapback]

6615660[/snapback]

 

Ja, vet du snakket om dobbel baklengs, men er fett å kunne ta dobbel forlengs også.. ?Derfor skrev jeg det jeg skrev

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...