Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 videoen kom ikke med 6537718[/snapback] Eg lurte litt: Kva video kom ikkje med kor? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Meg for en stund siden 6528818[/snapback] Videoen kom ikke med der, du kan sende den til meg på msn? Legg meg til, [email protected] Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hoppefrataket -> Sprette oppigjen -> 3x salto og 2x 360 -> Lande på en sten på bakken og ligge i koma for resten av livet.. EDIT: neitakk Endret 3. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Klarer baklengs salto, forlengs salto, sidelengs salto og mange andre triks som er ganske enkle =) to bad jeg har solgt trampolinen. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg kan vel framlengs og baklengs salto... Har ikke prøvd baklengs med skru enda, for det er ikke så alt for lenge siden jeg lærte å ta baklengs Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har aldri hatt sansen for trampoliner. Kan være fordi jeg ble dytta ned fra en når jeg var 7-8 år og fikk et jævla kutt i skolten. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trampoline er gøy! Kan bare forlengs salto jeg da, og kan ikke hoppe fordi jeg har kyssesyken. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har lært meg frontflip og frontflip 360 ut av trampolinen og lande på gresset nå Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fikk til et trik istad, litt vankselig å forklare men jeg prøver.. Dere vet når man lander på ryggen, sprettet opp og tar en 180' og lander på ryggen igjen? Anyways, jeg klarte det med en 540 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det med rygg-180-rygg klarer jeg og, får prøve med 540 en gang når beinet blit bedre da Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trampoline er gøy Trampolinefilm (høyreklikk, lagre som) Kan også en del vanlige triks på trampoline: baklengs, forlengs, baklengs med hel skru, forlengs med hel skru. (pluss mange andre saltoer og skruer og ting som jeg ikke har peiling på hva heter) Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trampoline er gøy Trampolinefilm (høyreklikk, lagre som) Kan også en del vanlige triks på trampoline: baklengs, forlengs, baklengs med hel skru, forlengs med hel skru. (pluss mange andre saltoer og skruer og ting som jeg ikke har peiling på hva heter) Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen. 6615548[/snapback] Hvis du klarer forlengs halvskru til ryggen, klarer du mest sannsynlig også dobbel forlengs. Jeg prøvde en gang jeg var alene, det gikk ganske bra. Evnt kan du prøve forlengs lande på magen og "se" om du kommer langt nok. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvis du klarer forlengs halvskru til ryggen, klarer du mest sannsynlig også dobbel forlengs. Les det innlegget ein gong til: Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen.6615548[/snapback] Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 En heftig combo som består av Rompe+rygg+knær+rompe!Wehey 5936962[/snapback] Noe av det morsomste jeg har lest i dag. LOL :!: Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis du klarer forlengs halvskru til ryggen, klarer du mest sannsynlig også dobbel forlengs. Les det innlegget ein gong til: Har veldig lyst å prøve på dobbel baklengs men er litt bekymret Det meste jeg klarer hittil er baklengs å lande på ryggen.6615548[/snapback] 6615660[/snapback] Ja, vet du snakket om dobbel baklengs, men er fett å kunne ta dobbel forlengs også.. ?Derfor skrev jeg det jeg skrev Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var ikkje meg, men DooBler, eg berre påpeika at du ikkje snakka om det same som han... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ja, jeg vet denne tråden er gammel, men jeg trenger virkelig hjelp med et triks. Noen som kan faktsik si meg hvordan man utfører en Rodeo? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 corca 540 ? Hæ? Jeg klarer vanlig corck, mener du at jeg bare skal ta å spinne 540* og ikke 720* ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå