Chalciporuspiperatus Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jeg vil ha ei rund trampoline på 4,3 meter.Hvilken er best? EDIT: Kan ikke alle som har trampoline legge ut hvilken trampoline de har, størrelse og om et er god sprett i de? Skal til Trondheim om en uke, selger de noen gode trampoliner der? 6528745[/snapback] Jumpking's Jumpfree Heavy Duty 14 Exclusive Den har jeg. Slår alt jeg har hoppa på, untatt naboen sin, det er turntrampoline til omlag 60-80k 6528831[/snapback] Tøft Er det god sprett i den? Hvor høyt hopper man uten at noen gir deg sprett? Hvor mye betalte du? Spretta er konge, har du god spenst og passe vekt, så klarer du vel 2-3meter, nå er ikke jeg ekspert på slike mål, og har ikke hoppa på ei stund ettersom kragebeinet mitt er knekt. Men som sagt, det er den beste trampolina jeg har hoppa på utenom turntrampoline. Har forresten BigAir her hos mamma, den største. Jumpking > BigAir Edit: Prisen vet jeg ikke, farsan som kjøpte Endret 20. juli 2006 av zeeq Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er det god sprett i den? Hvor høyt hopper man uten at noen gir deg sprett?Det kjem no an på kor god spenst ein har... Hvor mye betalte du?Du finn prisar på http://www.jumpking.no/. Den største koster 4450kr. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Regner med jeg har god spenst, hopper vell 1.5-2timer per dag på trampoline ^^. Veier 50 kilo. Jumpking er den beste du har zeeq? Bedre en BigAir trampolinen? EDIT: Skrev sprett, skulle stå spenst. EDIT2: Hvordan knekte du kragebeinet? Jeg har også knekt det, for mange år siden. Endret 20. juli 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jumpking er den beste du har zeeq? Bedre en BigAir trampolinen?6528868[/snapback] Det står rimeleg klart i innlegget hans at Jumpking-trampolinen er betre en BigAir-trampolinen. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jumpking er den beste du har zeeq? Bedre en BigAir trampolinen?6528868[/snapback] Det står rimeleg klart i innlegget hans at Jumpking-trampolinen er betre en BigAir-trampolinen. 6528876[/snapback] Ups, er litt trøtt. *legge seg snart* Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Blir vel natta for meg og snart. Men jepp, Jumpking er ei knall trampoline! ...gammel er du forresten? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) fyller 14 i november. Hvorfor lurte du på det? EDIT: Jeg har bursdag 12 dager før deg Endret 21. juli 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 fyller 14 i november. Hvorfor lurte du på det? EDIT: Jeg har bursdag 12 dager før deg 6528997[/snapback] Din tjukking. Jeg veier 46 og fyller 14 i november jeg og Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei. jeg veier 48,8 kilo nå! veide meg akkuratt Hehe. Jaja, har send pm til deg. *ErlendSkalKjøpeJumpkingSåSnartHanFÅrRåd* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fikk trampoline før skolen slutta jeg/vi (jeg og bruttern). Digg med egen, slepper man å dra til kompiser og div for å hoppe Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Fikk trampoline før skolen slutta jeg/vi (jeg og bruttern). Digg med egen, slepper man å dra til kompiser og div for å hoppe 6529034[/snapback] jjjaaaaaa! ...men du, du regger deg på whinerz igjen når whinerz kommer tilbake? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det nede?! wtf? Jeg har rett og slett glemt det jeg, har riktignok vært borte i sommer til nå, men har ikke tenkt over det før i går kveld ellerno.. Hva har skjedd? Litt OT, men det er whinerz vi snakker om her! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hva er whinerz? Skal bli digg med ny trampoline Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Hva er whinerz? Skal bli digg med ny trampoline 6529051[/snapback] Et forum. www.whinerz.com - siden ble hacka så forumet kommer ikke opp før dagen jeg drar til spania ...og ja, Jumpking blir digg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hva er whinerz? Skal bli digg med ny trampoline 6529051[/snapback] Et forum. www.whinerz.com - siden ble hacka så forumet kommer ikke opp før dagen jeg drar til spania ...og ja, Jumpking blir digg 6529083[/snapback] Oj faen.. Ble den føkka elns da? Hadde han backup? On Topic: Tror vi har jumpking selv, kjøpte den brukt, den er dritdigg! Best sprett på den av alle kompisene mine sine^^ Klarer til og med Backflip nå, skulle ta misty, så ble det litt for mye bøy bakover, og det ble til en baklengs på siden på en måte : p Så tuna jeg litt til, og fikk til backflip Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Lincoln loop = sideflip = sidelengs salto. Ein spinn på ein akse som går rett gjennom navlen og ut ryggen, slik at ein ser framover gjennom heile saltoen. 6528496[/snapback] Nei,lioncoln loop er ikke sideflip. Bare se her,Jacob Wester forklarer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Forskjellen er minimal, og eg vil alltid sjå på lincoln loop som sideflip, uansett kva Jacob Wester seier. (Men viss Eddie Lincoln seier noko anna, skal eg heller revurdere saka.) Og forresten, her er to sider som skildrer lincoln loop som eit "cartwheel" (som i å slå hjul), og ei som viser det som ein rein sideflip. Meiner og å hugse at på Skiingmotion.com, medan den framleis var i live, so skildra Jon Olsson lincoln loop som det same (sjølv om han på videoen tok bortimot ein rein backflip...). http://www.newschoolers.com/ns3/web/forums...read_id=221589& http://www.jaypeakresort.com/page.asp?intNodeID=16296 http://www.telemarktips.com/TrkTip4.html Endret 21. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Da drar jeg ut en stund, skal filme mer til filmen som jeg holder på å lage. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) On Topic: Tror vi har jumpking selv, kjøpte den brukt, den er dritdigg! Best sprett på den av alle kompisene mine sine^^ Klarer til og med Backflip nå, skulle ta misty, så ble det litt for mye bøy bakover, og det ble til en baklengs på siden på en måte : p Så tuna jeg litt til, og fikk til backflip 6529110[/snapback] Ikke verst Øyvind Selv tar jeg backflip, flair, sideflip, cork og litt til Endret 25. juli 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå