Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Jeg vil ha ei rund trampoline på 4,3 meter.

Hvilken er best?

 

EDIT: Kan ikke alle som har trampoline legge ut hvilken trampoline de har, størrelse og om et er god sprett i de?

 

Skal til Trondheim om en uke, selger de noen gode trampoliner der?

6528745[/snapback]

Jumpking's Jumpfree Heavy Duty 14 Exclusive

Den har jeg. Slår alt jeg har hoppa på, untatt naboen sin, det er turntrampoline til omlag 60-80k :love:

6528831[/snapback]

 

Tøft :D

Er det god sprett i den? Hvor høyt hopper man uten at noen gir deg sprett?

Hvor mye betalte du?

Spretta er konge, har du god spenst og passe vekt, så klarer du vel 2-3meter, nå er ikke jeg ekspert på slike mål, og har ikke hoppa på ei stund ettersom kragebeinet mitt er knekt. Men som sagt, det er den beste trampolina jeg har hoppa på utenom turntrampoline. Har forresten BigAir her hos mamma, den største. Jumpking > BigAir :w00t:

 

Edit: Prisen vet jeg ikke, farsan som kjøpte :tease:

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med jeg har god spenst, hopper vell 1.5-2timer per dag på trampoline ^^.

Veier 50 kilo.

Jumpking er den beste du har zeeq? Bedre en BigAir trampolinen?

 

EDIT: Skrev sprett, skulle stå spenst.

 

EDIT2: Hvordan knekte du kragebeinet? Jeg har også knekt det, for mange år siden.

Endret av Flippy92
Lenke til kommentar
Hva er whinerz?

 

Skal bli digg med ny trampoline :D

6529051[/snapback]

Et forum. www.whinerz.com - siden ble hacka så forumet kommer ikke opp før dagen jeg drar til spania :cry:

...og ja, Jumpking blir digg :D

6529083[/snapback]

Oj faen.. Ble den føkka elns da? Hadde han backup?

 

 

On Topic: Tror vi har jumpking selv, kjøpte den brukt, den er dritdigg! Best sprett på den av alle kompisene mine sine^^

 

Klarer til og med Backflip nå, skulle ta misty, så ble det litt for mye bøy bakover, og det ble til en baklengs på siden på en måte : p Så tuna jeg litt til, og fikk til backflip :D

Lenke til kommentar

Forskjellen er minimal, og eg vil alltid sjå på lincoln loop som sideflip, uansett kva Jacob Wester seier. (Men viss Eddie Lincoln seier noko anna, skal eg heller revurdere saka.)

 

Og forresten, her er to sider som skildrer lincoln loop som eit "cartwheel" (som i å slå hjul), og ei som viser det som ein rein sideflip. Meiner og å hugse at på Skiingmotion.com, medan den framleis var i live, so skildra Jon Olsson lincoln loop som det same (sjølv om han på videoen tok bortimot ein rein backflip...).

http://www.newschoolers.com/ns3/web/forums...read_id=221589&

http://www.jaypeakresort.com/page.asp?intNodeID=16296

http://www.telemarktips.com/TrkTip4.html

Endret av incanus
Lenke til kommentar
On Topic: Tror vi har jumpking selv, kjøpte den brukt, den er dritdigg! Best sprett på den av alle kompisene mine sine^^

 

Klarer til og med Backflip nå, skulle ta misty, så ble det litt for mye bøy bakover, og det ble til en baklengs på siden på en måte : p Så tuna jeg litt til, og fikk til backflip :D

6529110[/snapback]

 

Ikke verst Øyvind :)

 

Selv tar jeg backflip, flair, sideflip, cork og litt til :p

Endret av xabeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...