Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Kjæresten til mamma nekter å la meg sette den opp, siden han mener at vi må lasse sand under den slik at det blir helt beinrett. her er det kansje 5 graders "nedoverbakke" det er snakk om... Og så må trampolina boltes fast.... herregud!

6120284[/snapback]

Hva er vitsen med og bolte den fast?

6120314[/snapback]

"den kan blåse vekk!"

6120317[/snapback]

 

det har jo hendt at trampoliner har blitt tatt av vinden da... men, jeg hadde ikke gått utenfor døren om det hadde vært tilfelle :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trampolinen vår blas nesten bort ein gong faktisk, men den stod då ganske so vassrett. Var ein dag det var skikkeleg kraftig vind, kom ut og fann den liggjande oppned mellom 5m og 10m frå der den stod. Nokre av beina låg vel att, hugser ikkje heilt.

 

Har sett mange trampolinar som står skeivt, men eg ville gjort som anki91 foreslo, grav bort jord frå øvst i "bakken", slik at det vert flatt. Er trass alt betre å hoppe på ein trampoline som står vassrett. Dessutan trur eg ikkje at sand vil hjelpe noko, beina vil berre grave seg ned ettersom du hopper. Du må ha eit litt betre underlag enn det.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Trampolinen vår blas nesten bort ein gong faktisk, men den stod då ganske so vassrett. Var ein dag det var skikkeleg kraftig vind, kom ut og fann den liggjande oppned mellom 5m og 10m frå der den stod. Nokre av beina låg vel att, hugser ikkje heilt.

 

Har sett mange trampolinar som står skeivt, men eg ville gjort som anki91 foreslo, grav bort jord frå øvst i "bakken", slik at det vert flatt. Er trass alt betre å hoppe på ein trampoline som står vassrett. Dessutan trur eg ikkje at sand vil hjelpe noko, beina vil berre grave seg ned ettersom du hopper. Du må ha eit litt betre underlag enn det.

6120418[/snapback]

Akuratt. Men kjæresten til mamma nekter å bruke noe annet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Zeeq:

 

Er faktisk lurt å sette trampolinen der det er helt flat mark. For noen år siden hadde naboen min trampoline, han og jeg hoppet en god del på den, den stod litt skjevt med det ene 'beinet' nedi en dump. Etter en stund, da den hadde blitt brukt en stund ; knakk rett og slett trampolinen sammen, og det 'beinet' føk opp. Og siden 'beinet' hadde knekt, hadde det skarpe kanter, naboen min kunne faktiskt risikert å få det 'beinet' i seg. Det føk opp i så stor fart at det kunne være farlig hvis det hadde truffet ham. So listen to your mama's boyfriend, and beware.

 

Utrolig dårlig formulert, men får skylde på trøttheten. :sleep:

Endret av eCkoNipZ
Lenke til kommentar
I natt drømte jeg faktisk at jeg klarte baklengs på trampolina D:

Noe jeg ikke klarer.

 

Blitt mye bedre på forlengs nå da.

Om du ser det litt lengre fram i "filmen"

http://youtube.com/watch?v=g70gtdkQB5w

6504787[/snapback]

 

Ser du er mye bedre å ta framlengs nå :)

Du klarer det lettere nå, siden du tar mer sprett, men øvelse gjør mester vet du :thumbup:

 

Har ikke flm av 900 nå, men har av backlflip 720, videoen finnes i signaturen min.

 

Skal prøve å få filmet 900 idag, men da må jeg til en kompis som har dritbra trampoline :D

 

EDIT: Som dere ser på videoen har jeg god tid til å ta 180 grader mer, så 900 klarer jeg, den videoen er tatt for en måned siden.

Endret av Flippy92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...