Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rodeo 720 er på ingen måte det same som backflip 720, og misty 720 er heller ikkje det same som framlengs 720. Ein rodeo 720 er ein litt "skeiv" baklengs 360, og misty 720 er ein litt skeiv framlengs 360.

 

Salto med dobbelskru er nettopp det, salto med dobbel skru. Eg klarte framlengs med dobbelskru for eit par år sidan.

Lenke til kommentar
Noen tips til å få sidelengs til å faktisk gå helt sidelengs, og ikke skru seg til en dårlig forlengs? :p

6084249[/snapback]

Skulle jeg hatt og !

6084705[/snapback]

 

Hvis du tester på en måte å slå jul i lufta får du en idè om hvordan det går til..

og hold blikket på ett punkt..

Lenke til kommentar
Hvis du tester på en måte å slå jul i lufta får du en idè om hvordan det går til..

og hold blikket på ett punkt..

6084899[/snapback]

Hm, må prøves. Når jeg tar/prøver på sidelengs så kryper jeg meg sammen til en ball liksom. Dere tenker vel på at man skal være helt rett i kroppen?

Lenke til kommentar
Dere tenker vel på at man skal være helt rett i kroppen?

6089749[/snapback]

Nei. Ikkje eg iallfall. Når ein slår hjul skal kroppen vere strak, men strak sidelengs kan eg ikkje hugse å ha sett... Eg dreg iallfall beina inn når eg gjer det.

6089808[/snapback]

Hm, da gjør jeg vel riktig da. Går da iallefall helt sidelings :)

Lenke til kommentar
Kjæresten til mamma nekter å la meg sette den opp, siden han mener at vi må lasse sand under den slik at det blir helt beinrett. her er det kansje 5 graders "nedoverbakke" det er snakk om... Og så må trampolina boltes fast.... herregud!

6120284[/snapback]

 

du kan jo ta og grave vekk litt av den joden som er der, slik at det blir en helt flat flate og sette den på.. Hva er vitsen med og bolte den fast?

Lenke til kommentar
Kjæresten til mamma nekter å la meg sette den opp, siden han mener at vi må lasse sand under den slik at det blir helt beinrett. her er det kansje 5 graders "nedoverbakke" det er snakk om... Og så må trampolina boltes fast.... herregud!

6120284[/snapback]

Hva er vitsen med og bolte den fast?

6120314[/snapback]

"den kan blåse vekk!"

6120317[/snapback]

 

 

er det orkan der dere bor eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...