Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sats mer da vel.

 

Jeg sier bare en ting: Man må tåle å blø!

 

Det lekte jeg og mine kompiser når vi var små :p Den som begynte å blø først vant ;)

Edit: Altså på trampolina. Det ble noen harde spark med både ben og kne da ja.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Høhø.. Eg får til en heftig blanding av magaplask og.. magaplask, hmm.. men anways.. eg sprette MINST tre gongar, men ein gong hadde eg nettopp slått den gamle pannekakeetingrekorden min (12) og av ein eller anna grunn helt innpå ein heil del vatn.. de kan vel tenka deko korleis da gjekk når eg skulle brifa litt med mine "Mæd skills" då..

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Jeg og kameraten min fikk snekra sammen noe fort. Ikke helt superbra, men vi får bruke mer tid på den senere og legge til noen fler klipp. Som dere ser så er han ikke akuratt en master på trampolinen :p Jeg er han i gult, bare så det er sagt :p

 

Link til film(30,1Mb)

6079643[/snapback]

Gøran jo! :p

Dritbra :)

 

Edit: Oj, ble to etterhverandre det :blush:

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
Jeg og kameraten min fikk snekra sammen noe fort. Ikke helt superbra, men vi får bruke mer tid på den senere og legge til noen fler klipp. Som dere ser så er han ikke akuratt en master på trampolinen :p Jeg er han i gult, bare så det er sagt :p

 

Link til film(30,1Mb)

6079643[/snapback]

Gøran jo! :p

Dritbra :)

 

Edit: Oj, ble to etterhverandre det :blush:

6081645[/snapback]

Heh, nå vet ikke jeg hvem du er :p Men gøran kjenner du da :p Går du i klassen hans?

Lenke til kommentar
Det er Lars, Christian :p

Går i klassen hans ja x]  (1aac)

 

Har akkurat vært ute og filmet, klippe sammen filmen.. men et problem gjenstår.. hvordan skal dere få se den ? :p  får vel finne et sted og laste den opp :)

6081780[/snapback]

Du finner mange steder du kan laste den opp gratis på. Putfile.com for eksempel ;9 Hvis ikke kan du sende den til meg om den ikke er for stor. Så kan jeg legge den ut på min server ;)

 

BTW: Lars ja, han vet jeg jo hvem er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...