Christian_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Da fikk jeg laget en liten skrytefilm og Jeg har klart alle saltoer så lenge jeg kan huske. Lærte meg baklengs et par uker etter at vi kjøpte trampolina. Vi var blant de første i området som hadde trampoline da. Er vel 6-7 år siden vil jeg tro. Og trampolina er like fin enda! Ikke noe briortrampiss dette nei Link til film 6072117[/snapback] hah... syns da jeg var sykt.. vaskelig nok og landa på rygg, knær osv osv Noen fler som kan lage video? 6076784[/snapback] En kamerat av meg kommer bort etterpå. Kan se om vi kan få laget en film sammen. Han suger egentlig på trampolinen, men han er dritflink til å stusse Kanskje jeg kan klare en dobbel framlengs med landing også. Film kommer Dæggern det er varmt å hoppe i sola. Prøvde noen av de triksene jeg gjorde på filmen nå. Orker nesten ingen av dem da det er så varm at jeg holder på å dø etter bare en Endret 10. mai 2006 av chs89 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Orker nesten ingen av dem da det er så varm at jeg holder på å dø etter bare en Dårlig kondis eller ? :p Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Orker nesten ingen av dem da det er så varm at jeg holder på å dø etter bare en Dårlig kondis eller ? :p 6076858[/snapback] Er nok det ja Eller kanskje jeg ikke tåler sollys Lenke til kommentar
enema Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg greier å lande på ryggen, så snurrer jeg en gang framover, også kalt salto, dvs, en hel gang rundt, og lander på ryggen igjen.... rygg -> forlengs salto -> rygg.... har jeg fart nok så greier jeg å snurre en halv gang rundt igjen... lande på magen altså Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trampolinen er så slitt, så jeg bør nok kjøpe ny. Vet dere hvor man kan få kjøpt "billige" trampoliner med diameter på minimum 3,7 meter? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trampolinen er så slitt, så jeg bør nok kjøpe ny.Vet dere hvor man kan få kjøpt "billige" trampoliner med diameter på minimum 3,7 meter? 6077051[/snapback] hør etter pris på "ekstra" fjær.. eller om du har "jallamerke" fra før så kan du jo likesågreit kjøpe en jumpking? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trampolinen er så slitt, så jeg bør nok kjøpe ny.Vet dere hvor man kan få kjøpt "billige" trampoliner med diameter på minimum 3,7 meter? 6077051[/snapback] Jeg har Jumpking og er superfornøyd. Ikke kjøp noe billig Europrisdritt, de spretter dårlig og de blir fort slitte og rustne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg har fra jumpking. Er storfornøyd Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg kjøpte min på smartclub for noen år siden. Det har blitt noen hull i duken, og fjærene er ganske så rustne. Jumpking er fristende på en måte, dog forskrekkende når det kommer til prisen. Jeg håpet litt på nye spill og ny hardware i sommer, men Jumpking er jo fristende. Vi får se hva det blir... Uansett, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 http://home.no/shikaru/CIMG0855.AVI Lagde en teit en Jeg filma først etter jeg hadde hoppa en del, så jeg var sliten. Ikke mobb meg pga størrelsen min Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hopp til litt mere, så klarer du å stå. EDIT: Du klarte jo å stå. Endret 10. mai 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg klarer å stå sånn ca vanlig. men ikke fått til å hoppe salto, for så å hoppe vanlig videre. Prøver på sidelengs nå. klarer ikke lande på beina. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg satser på å få til baklengs en gang i framtiden. Klarer å stå på framlengs nesten hver gang. Gleder meg sykt til ski sesongen begynner igjen. 720 ftw! Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 http://home.no/shikaru/CIMG0855.AVI Lagde en teit en Jeg filma først etter jeg hadde hoppa en del, så jeg var sliten. Ikke mobb meg pga størrelsen min 6077461[/snapback] Digg film.. Spinningen er du god på , men sats MYE mer! Du klarer det fint.. Baklengs også.. Stå på! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trudde jeg var dårlig på spinning jeg da Prøvde meg på en sidelengs: http://media.putfile.com/Suck-at-flips Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Shikaru ta litt flere hopp før du tar trikset så får du mer høyde og lettere og lande/fullføre tricksa! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 har litt "angst" for å lande uttafor Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Trudde jeg var dårlig på spinning jeg da Prøvde meg på en sidelengs: http://media.putfile.com/Suck-at-flips 6078182[/snapback] Neida.. Har sett bedre da, men du spinner rimelig raskt ja.. Ta mer fart, og slow down litt på spinningen.. Gir bedre stil, ser myye finere ut.. Shikaru ta litt flere hopp før du tar trikset så får du mer høyde og lettere og lande/fullføre tricksa! Helt enig i deg med det.. Hopp gjerne 5-6 STOORE hopp før du tar trikset.. Som jeg sa, ta mer fart.. Hopp høyere.. Stå på! EDIT: leif var her EDIT2: Så filmen din nå.. På sidelengs salto, så skrur du deg litt framover.. Det er feil.. Den skal gjøres HELT sidelengs, og du klarer det fint.. Prøv med stoore hopp (altså mye sprett) og len deg til siden, sats fra med bena, og spin "litt rolig rundt".. Du kan gjerne lande på knær'ne elns, siden eller noe sånt.. Bare prøv.. men det ble bare litt mye framover, og ikke så mye til siden, slik det skal gjøres.. Endret 10. mai 2006 av ThePatriot Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Man lærer så lenge man lever Tips er alltid fint å ha. Jeg tok nettopp en dusj nå, så jeg drøyer hoppinga til i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå