ThePatriot Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Har en tanke om slike nett.. ser ganske ustødig ut, og lite solid.. Er det ikke for barn? EDIT: side 10! Eid! som i signaturen min.. Endret 9. mai 2006 av ThePatriot Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Da fikk jeg laget en liten skrytefilm og Jeg har klart alle saltoer så lenge jeg kan huske. Lærte meg baklengs et par uker etter at vi kjøpte trampolina. Vi var blant de første i området som hadde trampoline da. Er vel 6-7 år siden vil jeg tro. Og trampolina er like fin enda! Ikke noe briortrampiss dette nei Link til film Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Den siste dobbeltsaltoen så litt tvilsom ut chs89 Nesten så det skulle si "knekk" Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Den siste dobbeltsaltoen så litt tvilsom ut chs89 Nesten så det skulle si "knekk" 6072391[/snapback] Haha. Var meningen Nei, har enda ikke gått løs på dobbel baklengs uten stuss(sprett fra andre). Må nesten gjøre det snart, vet jeg kan klare det Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg kan ikke lande på knærne, har slatters så det gjør så sykt vondt.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 tror jeg klarer dobbel forlengs om jeg virkelig går inn for det.. men tør ikke :S kan hende bruttern har film av en dobbel (han tar det) *sjekke på pc'n* Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg kan ikke lande på knærne, har slatters så det gjør så sykt vondt.. 6072923[/snapback] Da gjør du det feil, jeg har slatters på begge beina, jeg får ikke vondt. Du lander sikkert på knær og legger, land på bare knærne Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan se om jeg får tak i film av 1440.. en venn av meg klarer 1620 og. Får hjelp til å sprette av andre da. Grunnen til att jeg klarer det er att jeg har liksom snurringa inne fra skikjøring. Er ikke så vanskelig når en får inn snurringa. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Djgunnah i dag, 16:49 Post #156 Bruker Registrert: 31/01-2005 Innlegg: 79 Advarselnivå: (0%) Jeg legger ut jeg og da... ... det er noen venner av meg ,men må bare legge den ut ... den er 2 år gammel men men ... må bare vise dere den .... Enjoy it .... -DjgunnaH Edit : når jeg trykker "legg til dette vedlegget " så går den til start siden til forumet bare ...S: Hjeeelp ...:S Hær har vi filmen ... Link Enjoy... -DjgunnaH Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dere var flinke til å være så små ass! Stå på sier jeg bare Lenke til kommentar
GrH Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe deett er for 2 år siden da.... jeg går i 8 ende nå ... ( han i oransje og ...) mens han i blå går i 4 elr 5 ... hehe .. -Djgunnah Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 NEEEI! Det regner her.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Da er trampolinesessongen i gang igjen... Unger maser på foreldrene til de gir etter. En kort stund senere finner man en trampoline i hagen. Ungene hopper og koser seg helt til de lander på stålkanten, setter beinafast i fjærene og brekker beina, eller prøver seg på såkalte "stunts" der de brekker nakken og blir lamme... ...For en deilig tid... Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ...For en deilig tid... 6076039[/snapback] Jepp, veldig Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Haha! prøvde meg litt på dobbel framlengs nå Trakk meg i starten men gikk litt bedre etterhvert Fikk en liten sleng i nakken på det siste hoppet så jeg tar en pause nå. Får prøve mer senere i dag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg tok en og en halv salto rundt ved et uhell i går Gikk jo såklart bra. Trur jeg kunne klart dobbel. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, men trikser til dobbel framlengs er svikt og legge deg mest mulig i en ball ,og satse allt du kan, da kommer du rundt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Først vil jeg lære meg baklengs, før jeg går på dobbel forlengs Men jeg er rett og slett for redd for å lande på nakken med baklengs. så jeg gjør det ikke. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Da fikk jeg laget en liten skrytefilm og Jeg har klart alle saltoer så lenge jeg kan huske. Lærte meg baklengs et par uker etter at vi kjøpte trampolina. Vi var blant de første i området som hadde trampoline da. Er vel 6-7 år siden vil jeg tro. Og trampolina er like fin enda! Ikke noe briortrampiss dette nei Link til film 6072117[/snapback] hah... syns da jeg var sykt.. vaskelig nok og landa på rygg, knær osv osv Noen fler som kan lage video? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg kan lage en video, men den er vel ikke så bra at det gjør noe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå