Gå til innhold

Benq-Siemens EF-81 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått noe melding om at mobilen er kommet på lager, eller at den er blitt sendt ut?

5979849[/snapback]

 

Ikke ennå... :( Merkelig, MPX skulle jo få den inn i dag, men jeg har ikke hørt noe, og de har ikke forandret status.

 

- Leste jo en annen skrev at flere distributører hadde fått inn nærmere 100 enheter, så det burde jo komme ut til en eller flere... Såvidt jeg vet fikk distributørene dem inn på fredag, så det er rart ingen har fått telefonene på lager ennå...

Lenke til kommentar

mobilen er i norge den nå da.. Jeg har selv kjøpt meg en. Og jeg så senest i går at det var en ef81 på strømmen storsenter, på en telefonbutikk der. Snakket også med kameraten min som jobber på elkjøp. Han kunne bestille også. Hadde 75 stk på lager..

Lenke til kommentar

ja du kan glede deg. Synes telefonen var virkelig tøff.. Litt større enn jeg hadde regnet med. Men ikke for stor. Må kanskje opp i den størrelsen for å få presset en så stor og klar skjerm inn i den. Vet ikke målene på den jeg. Men synes den virket kortere enn den til motorola. Uansett er den langt frekkere å se på. Har aldri holdt en telefon som oser luksus og ekslusivitet som med denne.

Lenke til kommentar

Broder'n var og kjøpte seg en i dag, men gleden ble snart til skuffelse da han åpnet pakken. Det virket som om telefonen var teipet sammen! :no: Det knirket og knaket, og skjermen hang ikke skikkelig sammen med resten av telefonen.

 

Telefonen ble byttet til en annen som var litt bedre rett etterpå, men fortsatt var det knirk og knak. :no: Blir vell nytt bytte i morgen.

Lenke til kommentar
Min ble sendt i går kveld. Den var i Oslo 07.40, men den ble tydeligvis ikke videresendt til det lokale posthuset så jeg har ikke hatt mulighet til å plukke den opp.

5993130[/snapback]

 

 

Min hadde status "videresendt" i oslo fra 20:24 på tirsdag, til klokken litt over elleve i dag formiddag. Skulle tro de hadde brukt trøsykkel fra oslo til bergen. Har en våt drøm om at den kommer til postkontoret mitt i løpet av dagen. Om ikke, så kommer den nok i morgen. Og da rekner jeg med at 1GB minnekortet også kommer.

Lenke til kommentar
Min ble sendt i går kveld. Den var i Oslo 07.40, men den ble tydeligvis ikke videresendt til det lokale posthuset så jeg har ikke hatt mulighet til å plukke den opp.

5993130[/snapback]

 

 

Min hadde status "videresendt" i oslo fra 20:24 på tirsdag, til klokken litt over elleve i dag formiddag. Skulle tro de hadde brukt trøsykkel fra oslo til bergen. Har en våt drøm om at den kommer til postkontoret mitt i løpet av dagen. Om ikke, så kommer den nok i morgen. Og da rekner jeg med at 1GB minnekortet også kommer.

5996693[/snapback]

 

Hehe, jeg blir av og til overrasket over postgangen i Norge altså. En gang tok det Posten 3 dager å sende noe fra Sandefjord til Halden, en dag fra Sandefjord til Oslo, en dag fra Oslo til Sarpsborg, og en dag fra Sarpsborg til Halden. Heck, jeg får jo filmer fra USA på 5 dager, så en kan begynne å lure av og til... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...