Gå til innhold

Benq-Siemens EF-81 Tråden


Anbefalte innlegg

Eg må gå inn og ut av kvart bilde\lyd. Kan ikkje trykke videre til neste.

 

Det er hvis du er i Filemanager men hvis du går til mediaplayer kan du gå til neste.

6323891[/snapback]

 

Skal eg skifte ringelyd eller bakrunn på telefonen er ikkje mediaplayeren eit godt valg å bruke. Lydfiler er bare dei siste lydene du har spilt av. Da må du inn på filmanageren og opne filene ei og ei for at dei skal komme opp der.

Ikkje bra nok for ein telefon til 3500,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det vel kun en FW-versjon mellom 23 og 40, de bruker ikke alle numrene.

6369171[/snapback]

 

Meiner eg har høyrt om 26-27-36 og 40.

Meiner bare det at det Burde vore muligt å få til ei oppdatering snart til forbruker no.

Etter at telefonen har vore 2 mnd på markedet burde ikkje det vore ei umulighet.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart og bytte denne mob i den butikken man kjøpte denne, jeg prøver og bytte, og det dem sier er at de kan sende denne inn og fikse denne, men det jeg vet, er at dette ikke blir fikset. Denne mob lever sitt eget liv og en slik telefon kan ikke jeg ha . Dette er det dummeste kjøpet jeg har gjort på lenge

Lenke til kommentar

Jeg er så fornøyd jeg kan bli med min telefon, null problem med noenting. Alarmklokken har virket fint hver eneste dag, eneste er at den er litt småtreg i menyen, men det er bare småpirk fordi sms-skriving går helt glatt. Av en eller annen merkelig grunn så har batteritiden min 4-doblet nå, kan ha den i nesten en uke uten å lade den, er det noe galt?

Lenke til kommentar

Virker som om det er stor forskjel fra telefon til telefon uavhengig av fw.

Veit at om eg sender den inn og bytter den så kommer eg til å angre for finere telefon skal du leite lenge etter med desse specsa.

Alle bugs vil det komme oppdateringer som fikser, så det er ikkje det eg er redd for. Bare så irriterende å vente.

 

Edit: Sikkert mange som kan kjøpe seg eit billigt eksemplaqr no rett før oppdateringene kommer. Ser det er mange til salgs :hmm:

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar
Er det noen som er fornøyd med denne telefonen i det hele tatt??

6386330[/snapback]

Jeg er rimelig fornøyd med telefonen. Alle disse diverse småfeilene påvirker meg i liten grad under normal bruk. Og når jeg en eller annen gang får oppdatert FW så kan du bytte ut "rimelig fornøyd" med "strålende fornøyd". :)

Lenke til kommentar

Hei...

 

For disse brukerne som sliter med at telefonen skrur seg av på egen hånd, fant jeg ut dette på et forum:

 

"I fixed this myself - the problem was the power save function. I had it set to come on after 1 minute. When I set it to 'never' I have had no more problems with it turning off (for 4 days now!) and I've found battery life doesn't suffer that much with bluetooth off. Good luck.

James"

 

Håper det hjelper...

Lenke til kommentar
Nå er det vel kun en FW-versjon mellom 23 og 40, de bruker ikke alle numrene.

6369171[/snapback]

 

Meiner eg har høyrt om 26-27-36 og 40.

Meiner bare det at det Burde vore muligt å få til ei oppdatering snart til forbruker no.

Etter at telefonen har vore 2 mnd på markedet burde ikkje det vore ei umulighet.

6370044[/snapback]

 

Hei

Var på Zodiac Storo. Har i dag fått fw 40.

Hadde etter kjøp 23, var på Zodiac for 2 uker siden og fikk 34 . Og altså 40 i dag.

Virker en del kjappere.

 

Har ett annet problem, etter oppdatering , så måtte jeg synke med Outlook. Det som er irriterende er at under Alle kontakter så vises Outlook n og Sim kortet mitt. Slik at en del kontakter blir doble.

Er det noen som vet åssen jeg BARE får Outlooken under Alle kontkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...