Banana_Computer_Crop_Inc Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei! Har jeg forstått det riktig at man ikke kan endre fontstørrelse på EF81? I så fall gjelder dette bare menyene eller også når man skriver/leser sms, og i nettleseren? Og hvordan synes dere menyene er i forhold til de andre Siemens-modellene? 6227289[/snapback] Hei! du kan endre fontstørrelsen kun i SMS, dvs. definere en mindre størrelse for inn og utgående meldinger. I selve menyene kan den dessverre ikke endres :-( 6227585[/snapback] Takk, det er i hvertfall bra at det er mulig i sms... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Kan man bruke EF81 som BT remote til winamp? Endret 3. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hei! Har jeg forstått det riktig at man ikke kan endre fontstørrelse på EF81? I så fall gjelder dette bare menyene eller også når man skriver/leser sms, og i nettleseren? Og hvordan synes dere menyene er i forhold til de andre Siemens-modellene? 6227289[/snapback] Hei! du kan endre fontstørrelsen kun i SMS, dvs. definere en mindre størrelse for inn og utgående meldinger. I selve menyene kan den dessverre ikke endres :-( 6227585[/snapback] Takk, det er i hvertfall bra at det er mulig i sms... 6227938[/snapback] Man kan endre fontstørrelsen i nettleseren også, liten-middels-stor Menyene minner mye om de gamle, de er egentlig det samme bortsett fra at det er nytt design på hovedmenyen (som er kult!!). Endret 4. juni 2006 av EivindRydland Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det begrensning på antall sms i innboksen? Og noe mer nytt om SW/FW? Snubbel? =) Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvis det som det sies her er nesten samme sw som sxg75 så ville jeg holdt meg laaangt unna denne tlf. min sxg75 fungerer ikke til annet en støvsamler lengre Lenke til kommentar
binders Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er de noen som vet hvordan man fjerner kontaktene på denne tlf både på tlf og i sim kortet . Jeg finner ikke ut av dette er det noen som vet dette. Lenke til kommentar
binders Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er de noen som vet hvordan man fjerner kontaktene på denne tlf både på tlf og i sim kortet . Jeg finner ikke ut av dette er det noen som vet dette. 6251211[/snapback] P.S det jeg tenker på er alle kontakter i en opperasjon. Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er de noen som vet hvordan man fjerner kontaktene på denne tlf både på tlf og i sim kortet . Jeg finner ikke ut av dette er det noen som vet dette. 6251211[/snapback] Merk alle kontaktene, og så velger du "slett alle"? Lenke til kommentar
binders Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvordan merke alle kontakter Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du må merke en og en tror jeg. Lenke til kommentar
binders Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det var akkurat det jeg håpet jeg kunne slippe Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvordan merke alle kontakter 6251886[/snapback] Gå inn i telefonboken "Velg" -> "Merk" "Velg" -> "Merk Alle" Det går på min. Lenke til kommentar
binders Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Går jeg inn i kontakter så får jeg ikke noen valg med og merke alle, trenger seriøs hjelp her. Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Går jeg inn i kontakter så får jeg ikke noen valg med og merke alle, trenger seriøs hjelp her. 6252358[/snapback] Først må du merke en. Så går du inn på valg en gang til. Da kan du velge å merke alle. Lenke til kommentar
binders Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Går jeg inn i kontakter så får jeg ikke noen valg med og merke alle, trenger seriøs hjelp her. 6252358[/snapback] Først må du merke en. Så går du inn på valg en gang til. Da kan du velge å merke alle. 6252488[/snapback] Takk for svaret, har fikset dette nå Lenke til kommentar
binders Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei. Hvordan klare og synce denne tlf på fornavn og ikke som etternavn. Jeg prøver og prøver og synce denne på fornavn men for dette ikke til, er det noen som har svaret på dette Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har lagt inn fornavn og etternavn under "fornavn" i outlook. Lenke til kommentar
binders Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har lagt inn fult navn feks Ola Nordmann som fullt navn og så har jeg arkivert det som Ola Nordmann men fremdeles når jeg syncer så viser den etternavn først selv om jeg skriver Ola Nordmann, det er nok bare en innstilling på dette men jeg finner ikke ut av dette. Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har lagt inn fult navn feks Ola Nordmann som fullt navn og så har jeg arkivert det som Ola Nordmann men fremdeles når jeg syncer så viser den etternavn først selv om jeg skriver Ola Nordmann, det er nok bare en innstilling på dette men jeg finner ikke ut av dette. 6258254[/snapback] Bruker du outlook når du synkroniserer? Lenke til kommentar
binders Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja jeg bruker Outlook 2003 når jeg synker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå