Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva gjør susen på Honda MTX?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Turtalls vaier tror jeg du kan få for en bilig penge på MC-deler eller crash.no

Men med frakten, så blir det lik pris som sikkert å kjøpe på mc-verksted.

MT5 frampotte tror jeg du ikke bør satse på, blir ikke helt samma formen.

"blomeringene " dine, er egentlig P-lomberinger,og det hjelper nesten ingenting.

Du kan få en pent brukt trim sylinder som gjør 70-90km/t, så kjøper du nytt stempel, og ny dyse ( Stempel kr 500, dyse 20kr.)

Det var vel det, og det koster penger. Ingenting i verden er gratis.

Trimsylindrene bør være pene på innsiden , der stemplet går opp og ned, og det skal ikke være noen riper innvendig. Trimmere som er av kvalitet er Zeta, Malossi, Polini (hvis man får det til MTX ).

Prisen på en pen brukt sylinder uten stempel er 500-600kr, men du kan få et bra tilbud, som jeg fikk, 800 for stempel og sylinder.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Turtalls vaier tror jeg du kan få for en bilig penge på MC-deler eller crash.no

Men med frakten, så blir det lik pris som sikkert å kjøpe på mc-verksted.

MT5 frampotte tror jeg du ikke bør satse på, blir ikke helt samma formen.

"blomeringene " dine, er egentlig P-lomberinger,og det hjelper nesten ingenting.

Du kan få en pent  brukt trim sylinder som gjør 70-90km/t, så kjøper du nytt stempel, og ny dyse ( Stempel kr 500, dyse 20kr.)

Det var vel det, og det koster penger. Ingenting i verden er gratis.

Trimsylindrene bør være pene på innsiden , der stemplet går opp og ned, og det skal ikke være noen riper innvendig. Trimmere som er av kvalitet er Zeta, Malossi, Polini (hvis man får det til MTX ).

Prisen på en pen brukt sylinder uten stempel er 500-600kr, men du kan få et bra tilbud, som jeg fikk, 800 for stempel og sylinder.

5937247[/snapback]

jeg vil ikke si at 800 er et godt tilbud. Jeg vil si at du burde ta en titt på mopshop.no

Jeg kjøpte selv en strøken polini trim sylinder til min mtx, for 350kr. Og spempel koster også heller ikke 500,- du får stempel på mc-deler.no til ca 200,- og stempel fjærer er vel 35 kr eller noe.. og du har jo kryssbolt, og klips fra den sylinder du har alerede.. Lykke til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...