Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fps dropp i wow hvert 3-5 minutt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Kan du liste opp maskinvaren din?

Hvilken sikkerhetsprogramvare har du?

I hvilket spill fikk du FPS-drop?

Hilsen,

efikkan.

5938798[/snapback]

Hvilket spill står det i topic. World of Warcraft, men maskinvare hadde vært fint ja, hvis vi skal kunne finne feilen. Det kan være så mangt.

Lenke til kommentar

men....

side vekslingsfila er økt til 1536, og jeg leste at det er "minne" som Windows bruker...den stod som anbefalt 1534, kan det være det som er årsaken ?

i Taskmanager satt jeg opp prioritet til above normal og da sluttet laggen.

jeg har ikke opplevd lignende før så jeg skal prøve meg fram.

er det noen mulighet for å angi Above Normal prioritet automatisk slik at jeg slipper å gjøre det manuelt hver gang jeg starter WoW?

Lenke til kommentar
men....

side vekslingsfila er økt til 1536, og jeg leste at det er "minne" som Windows bruker...den stod som anbefalt 1534, kan det være det som er årsaken ?

i Taskmanager satt jeg opp prioritet til above normal og da sluttet laggen.

jeg har ikke opplevd lignende før så jeg skal prøve meg fram.

er det noen mulighet for å angi Above Normal prioritet automatisk slik at jeg slipper å gjøre det manuelt hver gang jeg starter WoW?

5940646[/snapback]

Tror det må gjøres hver gang denne prosessen startes.

Lenke til kommentar

Høres mere ut som du har noe spyware elns inne som automatisk tar "høyest prioritet"

Skjer dette kun i wow ?

Prøv å se etter en prosess som "sjeler" prosessorkraft, og søk på google etter prosessen. Da vil du i de fleste tilfeller finne ut hva den gjør, og hvordan den lettest fjernes. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Sånne ting er ofte en ren WOW-greie. Har ingenting med PC'n din å gjøre. Opplever det selv av og til i høyt befolkede områder som Orgrimmar. Går man bort fra stedet, stopper lagginga. Lagging betyr ikke bare at det tar lengre tid å kommunisere mellom spill og PC, men også at grafikken går treigere.

Lenke til kommentar

kan det hjelpe å reparere gjeldende windows installasjonen? jeg har nemlig lagt merke til at WinUpdate kommer opp men det forsvinner igjen og legger seg til å stjele minne:(

skal prøve å reparere windows?

og sjekke etter virus...tror det er et virus ja som gjør det der.

Lenke til kommentar

Leste du posten min i det hele tatt? Har du prøvd å logge på idag?

FPS'n er ustabil fra dag til dag, alt ettersom hvor mange som er på serveren din. Kanskje det ikke merkes noenting idag. Litt kjipt å kaste bort timevis på å reinstallere hele PC'n da, eller hur?

Lenke til kommentar
Leste du posten min i det hele tatt? Har du prøvd å logge på idag?

FPS'n er ustabil fra dag til dag, alt ettersom hvor mange som er på serveren din. Kanskje det ikke merkes noenting idag. Litt kjipt å kaste bort timevis på å reinstallere hele PC'n da, eller hur?

5947082[/snapback]

Det ser ikke ut som om noen leser posten din, men det du skriver er 100% riktig. Kanskje de andre må være litt obs.

Lenke til kommentar

jeg scannet for virus, fant bare adware søppel, fjerna noen prosesser, og da falt plutselig minnebruken fra 294 til 235, da var alt stabilt igjen.

spilte tilogmed Oblivion på full grafikk uten større problemer.

og Oblivion var faen så jævla fint og bra spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...