F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er på utkikk etter en 20"LCD å koble til laptopen. Den skal oppfylle følgende: 20" wide med minimum 1680 x 1050 pixler. "Glossy" overflate (ingen diskusjon om det takk ) DVI tilkobling Koste under 5-6000,- (les: billig som mulig) Det skal ikke spilles, så responstid er ikke all verden Greit om den er lyssterk Jeg har kikket på: - BenQ FP202W - Nec MultiSync LCD20WGX2 som et billig alternativ: - Acer AL2016WS (er denne glossy?) Deretter trenger jeg en arm. Noen erfaringer med B-Tech veggfeste leddet arm? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 NEC'en er den klart beste. Slår BenQ'en ganske bra på fargegjengivelse. Har dog ikke sett Acer'en, men den har ikke DVI-tilkobling. Har ingen erfaring med bære-arm. Men vurderer det selv. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ser ut til at den billige Acer-skjermen kanskje vil gjøre jobben like greit, etter å ha lest test av BenQ. NEC'en er jo veldig bra, men ikke verdt mine penger tror jeg. Noen som vet noe mer om bærearmen, eller andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå