bIsk0p Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Min far var så merkelig og spurte om jeg trengte å oppgradere noe på PC'en min og minne er det jeg mest trenger å bytte ut. Det er ikke lenge siden jeg oppgraderte minnet mitt, men dette var en veldig spontan greie og viser seg å ikke være det beste med tanke på overklokking. Specs per i dag er: HK: ASUS P4P800 SE CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz RAM: Geil 512MB DDR PC3200 (2 stk) GPU: Gigabyte GeForce 6600 GT AGP "TurboForce" Den Geil rammen føler jeg er litt dårlig for overklokking. Det er iallefall noe i maskinen min som hindrer det! Og jeg mistenker rammen for å være synderen Jeg har sett litt rundt på forumet, og det er ikke veldig lett å bestemme seg fra alle de forskjellige utsagnende som kommer. Jeg har satt en titt på prisguiden på noen jeg har hørt godt om. Jeg har forstått av ValueRam IKKE er tingen til overklokking(stemmer dette?) De brikkene jeg har sett på er disse: OCZ Platinum EL DDR400 512 MB GeIL Ultra DDR400 512 MB TwinMOS TwiSTER DDR400 512 MB GeIL Ultra X DDR400 512 MB Pris har litt å si, så ikke ta helt av nå Endret 18. april 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 For vel bumpe litt da:) Men for å ikke la det KUN være en bump, jeg så litt på Patriot minnebrikkene. De har faktisk noe som dem kaller "Patriot 512MB overklokk", dette høres nå veldig lovende ut når det gjelder overklokking, eller hva? Patriot 512MB overclock mem DDR1 400MHz TRENGER HJELP HER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå