Signatur Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Veldig sakelig. Det finnes faktisk mange som liker å dra fram gamle klassikere, og som ikke hele tiden må ha det nyeste innen spill. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg liker å dra fram gamle klassikere, men har ikke hatt Win9x installert på flere år. Med litt fikling funker VELDIG mange eldre spill uten problemer i XP. Kan ikke se en eneste grunn til å kjøre Win9x istedet for 2k/XP. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 win2000 på dei nye og md dos 7.22 på 386'en holder det Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Må faktisk berømme XP's kompabilitetsmodus. 2/3 av eldre spill som ikke funker i Win2000, går greit i XP. Men for meg som spiller en del dos-spill og spill laget for win95/98, så er win98se det beste. Og ja, jeg har testet XP mye. Har lisens til pro versjonen og bruker det i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det er da vel ikke noe problem å køyre dualbot hvis du absolutt skal spille gamle spill? Jeg køyrer win98 og winxp fordi jeg liker og ha et annet os i tilfelle det andre skulle ta kvelden Lenke til kommentar
umy Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 la jo merke til at xp er bedre uten SP1 i nesten alle tilfellene Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 15:59, skrev umy:la jo merke til at xp er bedre uten SP1i nesten alle tilfellene Ja med hele 2 FPS også! Kjempe forskjell det ikkesant? :smile: Tror at den økte stabilitet/sikkerhet i SP1 er verdt å miste noen få frames i spill... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Windows XP eier folkens. Folk som klager på at XP er ustabilt er fordi de har cracka versjon. Alle mine venner som kjører XP har flere problemer enn det jeg har. Og de har nettopp fy fy versjon. Jeg har orginal norsk XP, og den har ikke klikka på 1. år/365 dager/52 uker Skaff dere en lovlig versjon. Da vil dere finne ut at Win Xp er den beste av alle os! Go Windows XP!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Neitakk, men takk for tipset. Win2000 holder for meg... Virker litt mer proft, og det gjør ikke at blodtrykket blir så høyt slik som skjer når XP gjør meg forbannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå