iNtensimilla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) *slettet* 14 tegn Endret 28. mai 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du rekker fint å lese den ferdig. Burde ta per tre dager med litt innsats. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) *slettet* 14 tegn Endret 28. mai 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har lest boken.. Det er jo egentlig tre bøker.. Del 1, 2 og 3.. Er vel ganske lang, og et sammendrag av boken vil også bli ganske langt.. Hvis du ikke gidder/rekker å lese boken ferdig, www.fuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Du leser fint den på en dag, hvis du gidder. Leste Bly, etterfølgeren til Beatles, på en dag, grunnet at jeg hadde en bokanmeldelse til mandag, og drøyet lesingen til søndag. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Leste denne på to dager i sommerferien. Da leste jeg vel tre-fire timer hver dag. Skjønner ikke problemet med å lese ferdig en så bra bok som denne Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Leste denne på to dager i sommerferien. Da leste jeg vel tre-fire timer hver dag. Skjønner ikke problemet med å lese ferdig en så bra bok som denne 6190615[/snapback] Det var fint at du strakk ut en hjelpende hånd nå.. Sist svar kom vel for over en måned siden. Deadline for innleveringen var for over en måned siden. Hvorfor bumpe en så gammel tråd ? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Leste denne på to dager i sommerferien. Da leste jeg vel tre-fire timer hver dag. Skjønner ikke problemet med å lese ferdig en så bra bok som denne 6190615[/snapback] Det var fint at du strakk ut en hjelpende hånd nå.. Sist svar kom vel for over en måned siden. Deadline for innleveringen var for over en måned siden. Hvorfor bumpe en så gammel tråd ? 6191179[/snapback] Ohh sry... Hadde to sider fra bokforumet oppe, den ene var på side 3 elns. Bare en glipp av meg. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nå som vi har denne tråden oppe tenkte jeg at jeg kunne stille ett lite spørsmål om boka: Er det trolig at jeg som liker maskeblomstfamilien også vil like denne? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå har jeg ikke lest maskeblomstfamilien, men utifra det jeg har hørt så er den fantastisk mye særere enn Beatles. Beatles er mer en standard roman, dog en veldig godt skrevet og tildels filosofisk sådan. Men om du liker Saabye Christensen, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå har jeg ikke lest maskeblomstfamilien, men utifra det jeg har hørt så er den fantastisk mye særere enn Beatles. Beatles er mer en standard roman, dog en veldig godt skrevet og tildels filosofisk sådan. Men om du liker Saabye Christensen, så hvorfor ikke? 6305036[/snapback] Ok, får se om jeg ikke leser den i ferien. Takk Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg lurer litt på hva denne boken handler om og om det er EN MÅ LESE BOK? Hvis noen kunne fortelle i korte trekk hva den handler om? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Boka handler om ungdomstida på 60- og 70-tallet. Sikkert veldig nostalgisk for Saabye Christensens generasjon, og faktisk veldig artig og interessant lesning for oss av den yngre garden også. Boka handler om fire Beatles-frelste barndomsvenner som vokser opp og utvikler seg til høyst forskjellige mennesker. Boka er rik på varme, humor og fine detaljer, så den anbefales (jeg brukte noen måneder på å lese den ) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg leste den på ca en måned. En av de bedre romanene jeg har lest. Oppfølgeren "Bly" var derimot en liten skuffelse. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg kan egentlig anbefale "Halvbroren" foran "Beatles", ettersom det er en av de aller beste bøkene jeg har lest (og den første Saabye Christensen-romanen jeg leste). Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Boka handler om ungdomstida på 60- og 70-tallet. Sikkert veldig nostalgisk for Saabye Christensens generasjon, og faktisk veldig artig og interessant lesning for oss av den yngre garden også. Boka handler om fire Beatles-frelste barndomsvenner som vokser opp og utvikler seg til høyst forskjellige mennesker. Boka er rik på varme, humor og fine detaljer, så den anbefales (jeg brukte noen måneder på å lese den ) 6315151[/snapback] Jeg kan egentlig anbefale "Halvbroren" foran "Beatles", ettersom det er en av de aller beste bøkene jeg har lest (og den første Saabye Christensen-romanen jeg leste). 6315201[/snapback] JA får prøve dem begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå