Gå til innhold

Lars Saabye Christensen, The Beatles.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Leste denne på to dager i sommerferien. Da leste jeg vel tre-fire timer hver dag. Skjønner ikke problemet med å lese ferdig en så bra bok som denne :p

6190615[/snapback]

Det var fint at du strakk ut en hjelpende hånd nå.. Sist svar kom vel for over en måned siden. Deadline for innleveringen var for over en måned siden. Hvorfor bumpe en så gammel tråd ?

Lenke til kommentar
Leste denne på to dager i sommerferien. Da leste jeg vel tre-fire timer hver dag. Skjønner ikke problemet med å lese ferdig en så bra bok som denne :p

6190615[/snapback]

Det var fint at du strakk ut en hjelpende hånd nå.. Sist svar kom vel for over en måned siden. Deadline for innleveringen var for over en måned siden. Hvorfor bumpe en så gammel tråd ?

6191179[/snapback]

Ohh sry... Hadde to sider fra bokforumet oppe, den ene var på side 3 elns. Bare en glipp av meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg ikke lest maskeblomstfamilien, men utifra det jeg har hørt så er den fantastisk mye særere enn Beatles. Beatles er mer en standard roman, dog en veldig godt skrevet og tildels filosofisk sådan.

Men om du liker Saabye Christensen, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest maskeblomstfamilien, men utifra det jeg har hørt så er den fantastisk mye særere enn Beatles. Beatles er mer en standard roman, dog en veldig godt skrevet og tildels filosofisk sådan.

Men om du liker Saabye Christensen, så hvorfor ikke?

6305036[/snapback]

Ok, får se om jeg ikke leser den i ferien.

Takk :)

Lenke til kommentar

Boka handler om ungdomstida på 60- og 70-tallet. Sikkert veldig nostalgisk for Saabye Christensens generasjon, og faktisk veldig artig og interessant lesning for oss av den yngre garden også. Boka handler om fire Beatles-frelste barndomsvenner som vokser opp og utvikler seg til høyst forskjellige mennesker. Boka er rik på varme, humor og fine detaljer, så den anbefales (jeg brukte noen måneder på å lese den ;))

Lenke til kommentar
Boka handler om ungdomstida på 60- og 70-tallet. Sikkert veldig nostalgisk for Saabye Christensens generasjon, og faktisk veldig artig og interessant lesning for oss av den yngre garden også. Boka handler om fire  Beatles-frelste barndomsvenner som vokser opp og utvikler seg til høyst forskjellige mennesker. Boka er rik på varme, humor og fine detaljer, så den anbefales (jeg brukte noen måneder på å lese den ;))

6315151[/snapback]

Jeg kan egentlig anbefale "Halvbroren" foran "Beatles", ettersom det er en av de aller beste bøkene jeg har lest (og den første Saabye Christensen-romanen jeg leste).

6315201[/snapback]

JA får prøve dem begge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...