S_A Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Var ute på en liten fotovandring med min bror og kom over denne døren. Vet at enkelte her inne misliker digital s/h, men på dette bildet synes jeg det fungere ganske greit.. Noen tanker rundt bildet? Endret 19. april 2006 av S_A Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kanskje litt drøyt med over 1MB vedlegg? Synes det var et litt trangt utsnitt, for mye kutting her og der, og jeg lurer også på om det kunne fungert bedre i fargeversjon (om da ikke fargene i utgangspunktet var veldig kjedelige). Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 det kunne like gjerne vært en vanlig trekasse... Hadde du ikke sagt dør så hadde jeg ikke ant hva det er.. samme kritikk som anderfo... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg liker lyset og stemningen, men er enig i at det er for trangt, altfor nært. Fin gammeldags look. Du bør legge ut et litt mindre bilde, det der er veldig stort. Unødvendig bruk av plass og båndbredde, pluss at vi må zoome ut for å se hele bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå