vstr Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ja, altså hvordan filme det som skjer i garrys mod? huar prøvd fraps, men da klikker spillet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du kan nå bruke demo recording i HL2 og deretter bruke et program som gjør at du kan se demo filene og lagre dem i AVI. Hadde et slikt program for en stund siden men finner det ikke nå. Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tror du kan bruke Fraps. Hvis ikke går det sikker an å skrive "record <navn på video>" i console Lenke til kommentar
vstr Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 får ikkje opp console i HL2 Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tror du må gå inn på advanced ellar noe sånt inne på steam å skrive "-Console" i et vindu. Og så må du gå inn på control options inne på hl2 å legge til § som console knapp Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 ja, altså hvordan filme det som skjer i garrys mod? huar prøvd fraps, men da klikker spillet 5936517[/snapback] Fraps funker helt fint for meg får du ikke opp noen feilmelding da? Lenke til kommentar
vstr Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 får ingen feilmelding, spillet bare klikker. skifter av og til map, og avlutter dei resterende gangene :s Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg lurer også litt på hvordan man kan filme innenfor hl2. Holder på med en musikkvideo fra spillet, men trenger å ha filmen min i en annen filtype enn .dem. Ved bruk av fraps får man en slik stygg logo på toppen av bildet, så vidt jeg vet, så det er ikke en mulighet. Vet noen om noen andre programmer, kanskje en .dem til avi konverterer? Har søkt men har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg lurer også litt på hvordan man kan filme innenfor hl2. Holder på med en musikkvideo fra spillet, men trenger å ha filmen min i en annen filtype enn .dem. Ved bruk av fraps får man en slik stygg logo på toppen av bildet, så vidt jeg vet, så det er ikke en mulighet. Vet noen om noen andre programmer, kanskje en .dem til avi konverterer? Har søkt men har ikke funnet noe... 6096584[/snapback] Hva med SKPlayer, har hørt det skal være bra, men har aldri prøvd det selv http://www.sk-gaming.com/skplayer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå