Hawtz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Så litt på den treningsdagboken "trykk". Må si jeg ble overrasket når det står at i uke 15 skal man klare 20 sett dips med 15 rep :O Det er jo helt sinnsykt hinsides tungt! Lenke til kommentar
Ramos90 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 "Planene" mine går ut på å gå Fallskjermjegerkurset i førstegangstjenesten som et forberedelsesår til Marinejegerkommandoen. Er dette lurt? Burde jeg heller satse på å gå rett inn på Marinejegerkommandoen?? <{POST_SNAPBACK}> Ja, det vil jeg si er meget, meget lurt. Da får du en liten smakebit på hva som venter og du får lært deg selv å kjenne både på godt og vondt, noe som garantert kommer godt med når du er på MJ-kurset. Jeg lurer hvilke førstegangstjensete som er den lureste å være i før man skal prøve seg på marinejegerkurset. Jeg har meldt meg på kystjeger som førstegangstjeneste, er det veldig lurt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er bare 14. Men har veldig lyst til og jobbe for Militæret. Men jeg har desverre Astma. Er astma noe som kan stanse meg? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Astma er fyfy. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Astma er fyfy. Hva mener du med det? -Er det sånn viss jeg har astma kan jeg ikke bli fallskjerm jeger eller marinesoldat? Vil gjerne jobbe i millitæret. Som Fenrik osv.. Men kan dette stanse meg siden jeg har Astma? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Alt vurderes utifra alvorlighetsgraden av sykdommen, men hvis du er avhengig av medisiner er en karriere innen HJK og lignende avdelinger, usannsynlig. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 lite peiling, hva er en dip? som i treningsprogrammet, skal kanskje starte med dette, men jeg har dårlig tilgjenglighet til svømmebasseng, eller noe sted jeg kan svømme i det hele tatt. er det noe jeg kan erstatte svømmingen med? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 lite peiling, hva er en dip? som i treningsprogrammet, skal kanskje starte med dette, men jeg har dårlig tilgjenglighet til svømmebasseng, eller noe sted jeg kan svømme i det hele tatt. er det noe jeg kan erstatte svømmingen med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oUHKmPsW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 "Planene" mine går ut på å gå Fallskjermjegerkurset i førstegangstjenesten som et forberedelsesår til Marinejegerkommandoen. Er dette lurt? Burde jeg heller satse på å gå rett inn på Marinejegerkommandoen?? <{POST_SNAPBACK}> Anbefaler deg å ha en plan B da du med stor sannsynlighet blir å ryke ut. Ellers er det fint at du har ambisjoner. Når har du tenkt å søke? Klart dere må søke, folks! http://milforum.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=4972 Spør, få svar, tren, kom inn! Lenke til kommentar
sjoggien Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Leste gjennom trenings opplegget. Må si eg ikkje er så imponert over akkurat det..... Eg er 14 år og har den siste uken løpt 20 km for dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå