El Matador Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Og batteriet blir jo svakere etter ei stund. Den trådløse musa eg brukte før. Så merka eg forskjell på nytt batteri og eit som var nesten tomt. G7 må lades, det tar litt tid. Er ikkje så gunstig å ha tomt batteri midt under enn klankamp f.eks. Trådløst kan skape rot under lan. mx1000 stoppa jo opp i 3-4sek pga at den vart løfta opp. 6007611[/snapback] Min MX1000 holder i minst 5 dager hvis jeg bruker den døgnet rundt på LAN. -- Da må det være noe feil med din MX1000, min er ikke slik. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dessuten så pleier trådløse å vere tyngre enn ikkje trådløse. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Og batteriet blir jo svakere etter ei stund. Den trådløse musa eg brukte før. Så merka eg forskjell på nytt batteri og eit som var nesten tomt. G7 må lades, det tar litt tid. Er ikkje så gunstig å ha tomt batteri midt under enn klankamp f.eks. Trådløst kan skape rot under lan. mx1000 stoppa jo opp i 3-4sek pga at den vart løfta opp. 6007611[/snapback] G7 har to batterier. Det ene lades via usb, mens det andre brukes. Problemet med at musa mister sporet når man løfter den fra matta, er borte. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Okey. Men argumentet mitt var at mus med tråd passer bedre til gaming. Seier ikkje at G7 er dårlig eller noko sånt. Lenke til kommentar
ZeN83 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Tråd mus er mye bedre til gaming etter mine erfaringer.. Til trådstarter gå for en G5 sinnsykt bra mus.. Størrelse, vekt og presisjon er helt genial på denne musen! Anbefales! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Vekten er for mye, gå for mx518, du treffer like bra. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Bare sånn til info, så har jeg også bestillt meg G5 nå Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 G5 er en kjempe bra mus, du blir nok fornøyd I bunn og grunn så er MX518, G5, G7 og Copperhead like bra. Det er disse små detaljene som skiller dem fra hverandre. I bunn så er de like alle sammen. MX518 er kanskje litt dårligere en de tre andre... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har hatt både MX510 og 518. De er nesten identiske.. MX510 gikk istykker etter 1 års tid. (Brudd i ledningen tror jeg). Kjøpte senere MX518, som jeg nå har hatt i ca 1/2 års tid. Vært fornøyd med den, god i hånda, presis, fram og tilbakeknapper som er like kjekt til internettbruk som snarveisknapper i spill. + og - knapp på hver sin side av scrollen som man kan justere dpi (800, 1000 og 1600) tror jeg. Ellers kan man bruke Logitechs software som fulgte med. Det eneste som er å trekke ned er at den har blitt noe slitt. Logitech-logoen er blitt stygg og er ikke blank lenger, noe riper. Også selve musa er følsom for skarpe ting eller riper. Ellers har jeg bare irritert meg over at det er en ledning-mus. Hadde vært enda deiligere å spilt med en trådløs mus. LOL. Men alt i alt, en god mus som er verdt å anbefale! Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 mx 518 er helt genial, de som driver å maser om trådløs kan umulig spille noe som helst, Jeg spiller alt fra BF2 til Warcraft 3 og feks mx1000 ble en katastrofe, kjøp mx518 så slipper du å angre. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 mx 518 er helt genial, de som driver å maser om trådløs kan umulig spille noe som helst, Jeg spiller alt fra BF2 til Warcraft 3 og feks mx1000 ble en katastrofe, kjøp mx518 så slipper du å angre. 6065157[/snapback] Jeg spiller BF2 veldig aktivt. Og den er ingen katastrofe. Ditt skillnivå dobles ikke med en god kablet trådløs mus, fremfor en god trådløs mus. Kanskje en überliten forskjell, men alikevell. Du sparker ikke ballen dobelt så hardt om du har et par sko til 2000kr fremfor noen til 1000kr. Take the point? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dessuten har det vel vært snakk om G7, ikke MX1000 i denne tråden. G7 er kvitt sykdommene til MX1000. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det sier jo seg selv at UANSETT hvor mye dere vil krangle om dette temaet som stadig dukker opp, så VIL det være MER delay på trådløs enn ikke-trådløs. Dette sier seg selv. Sverger selv til ikke-trådløs mus, og er i besittelse av en G5. Strålende fornøyd, og kvaliteten er utrolig. Anbefaler en 4-gram i hvert hjørne, da er det perfekt vekt for meg. Endret 9. mai 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 G5 FTW Ikke tenk på tråløs engang! For no dritt Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det sier jo seg selv at UANSETT hvor mye dere vil krangle om dette temaet som stadig dukker opp, så VIL det være MER delay på trådløs enn ikke-trådløs. Dette sier seg selv. Sverger selv til ikke-trådløs mus, og er i besittelse av en G5. Strålende fornøyd, og kvaliteten er utrolig. Anbefaler en 4-gram i hvert hjørne, da er det perfekt vekt for meg. 6068700[/snapback] ja.. det var jo et bra tema... hvilke vekter bruker dere? Jeg selv har alle de Sølvfargede i... men vurderer å prøve noe annet Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har 6 svarte og 2 sølvfargede Synes det er digg med litt tung mus Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 G5 FTW Ikke tenk på tråløs engang! For no dritt 6068736[/snapback] D_U_S_T! Begrunn innleggene dine nestegang Jeg skal ærlig innrømme, at det er mer delay med trådløs mus, og skulle jeg kjøpt ny mus nå, er det kun på grunn av at jeg er lei av å lade. btw, jeg eier mange som spiller med G5 i BF2, enda jeg spiller med trådløs For å gå on-topic igjen, ville jeg kjøpt G5, enkelt og greit fordi det er en kjempegod mus! Lenke til kommentar
-LrS- Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ville kjøpt G5 den er ikke mye dyrere og den er sinnsykt bra! har den selv og det med vekt balansering er genialt, det hjelper med hvor mye den skal gli for og gi best mulig sens etter ditt egent ønske;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg ville valgt en copperhead jeg. Ville ikke tenkt meg noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå