Thorry Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) i morgen hadde jeg tenkt til å kjøpe ny game mus..spiller cs. så lurte jeg bare på hva dere synes jeg burde kjøpe.. har mest lyst på G5 men har hørt at den andre er veldig bra den å. hvem burde jeg kjøpe og gi gjerne en grunn hvorfor jeg burde gå for den takker for hjelpen Endret 17. april 2006 av Thorry Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Selv skal jeg kjøpe Copperhead, men har prøvd både MX518 og G5. G5 er jo en utrolig bra mus, og MX518 er helt på høyde med G5. En kamerat av meg har hatt MX518 i ca. et år og det jeg har lagt merke til er at musa har blitt utrolig slitt. Den funker bra, men har som sagt blitt stygg og slitt. Vil vel anbefale G5 musa. Selv kjøper jeg Copperhead fordi jeg tror det er smakssak om du liker G5 eller copperhead. Lenke til kommentar
Thorry Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 i morgen hadde jeg tenkt til å kjøpe ny game mus..spiller cs. så lurte jeg bare på hva dere synes jeg burde kjøpe.. har mest lyst på G5 men har hørt at den andre er veldig bra den å. hvem burde jeg kjøpe og gi gjerne en grunn hvorfor jeg burde gå for den takker for hjelpen 5936306[/snapback] tusen takk..tror d blir g5 ja...god påske da:P Lenke til kommentar
O.J Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 skjønner ikke helt poenget med vekter og sånt på musa. hadde aldri kunnet funnet "riktige vekten for meg". Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Den er jo laget for gaming, og med vektene appelerer den vel enda bedre til gamerne. God påske?? Er ikke påska ferdig i dag...? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mx528 er en kjempe god mus - Omtrent lik som G5. Forskjellen er at på G5 er det mye bedre overflate som gjør at man ikke blir svett inne i hånden(hvis du spiller lenge). vektene er ikke så veldig viktige, men kjekt å ha. Kjøpte selv denne musen under TG06 og ble stor fornøyd. (kanskje ikke så rart - så lenge jeg hadde Logitech Click mouse fra før) ZayCon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Selv skal jeg kjøpe Copperhead, men har prøvd både MX518 og G5. G5 er jo en utrolig bra mus, og MX518 er helt på høyde med G5. En kamerat av meg har hatt MX518 i ca. et år og det jeg har lagt merke til er at musa har blitt utrolig slitt. Den funker bra, men har som sagt blitt stygg og slitt. Vil vel anbefale G5 musa. Selv kjøper jeg Copperhead fordi jeg tror det er smakssak om du liker G5 eller copperhead. 5936567[/snapback] Jeg valgte også copperhead. Hadde tidliggere en MX518 men så var det noe annet som jeg hadde mer lyst på. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Selv skal jeg kjøpe Copperhead, men har prøvd både MX518 og G5. G5 er jo en utrolig bra mus, og MX518 er helt på høyde med G5. En kamerat av meg har hatt MX518 i ca. et år og det jeg har lagt merke til er at musa har blitt utrolig slitt. Den funker bra, men har som sagt blitt stygg og slitt. Vil vel anbefale G5 musa. Selv kjøper jeg Copperhead fordi jeg tror det er smakssak om du liker G5 eller copperhead. 5936567[/snapback] Jeg valgte også copperhead. Hadde tidliggere en MX518 men så var det noe annet som jeg hadde mer lyst på. 5937443[/snapback] Men G5 er jo også veldig bra. Smakssak... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Gikk nettopp fra MX518 til en G7, angrer ikke ett sekund! Blir nok aldri en 'trå' mus på meg igjen nå! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Gikk nettopp fra MX518 til en G7, angrer ikke ett sekund!Blir nok aldri en 'trå' mus på meg igjen nå! 5937604[/snapback] Har G7 selv.. überkonge mus. Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Ikke hør på dem, trådløs suger til FPS spill - kjøp heller G1 musa, trust me (altså G1, ikke G5 eller G7) Du spiller cs, hør på en god cs-spiller. (kjenner også flere spillere som fortsatt spiller aktivt som bruker G1, feks prb i NoA) Endret 18. april 2006 av Uncas Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Bruker MX510 jeg, og er fornøyd med det. masse forskjellige instillinger, oppløsninger og vekter og alt det der er bare tull etter min mening. har null verdi for oss "vanlige" brukere. Lenke til kommentar
BLu3 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Bruker MX510 jeg, og er fornøyd med det. masse forskjellige instillinger, oppløsninger og vekter og alt det der er bare tull etter min mening. har null verdi for oss "vanlige" brukere. 5943568[/snapback] enig med deg ! er bare tull med sånn vekt greier bruker mx 510 jeg også.. og er kjempe fornøyd med musa Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ikke hør på dem, trådløs suger til FPS spill... Enig i at det er bedre med tråd en uten Endret 26. april 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Bruker MX510 jeg, og er fornøyd med det. masse forskjellige instillinger, oppløsninger og vekter og alt det der er bare tull etter min mening. har null verdi for oss "vanlige" brukere. 5943568[/snapback] Det høres jo litt mer profft ut når du kan si: Vent litt, skal bare skifte Hz på musa og justere DBIen litt". Lenke til kommentar
Buno Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har just motat og fått i bruk min Mx518 og må si at jeg ble ikke skuffet over musa. Knallgo mus det .. Men det er vel som sakt en smakssak. Lenke til kommentar
Philley Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Kjøp deg en Razer Diamondback du Det er den beste og mest presise musa jeg har prøvd i hvertfall Mvh Benjamin Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Du spiller cs, hør på en god cs-spiller. (kjenner også flere spillere som fortsatt spiller aktivt som bruker G1, feks prb i NoA) 5943263[/snapback] Dårligste argumentet på leeenge. Akkurat som de kan "bestemme" for deg hva du foretrekker. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har noen av dere som sier "aldri trådløst" i det hele tatt prøvd G7? Den er som trådet. Forskjellen er at den går på batteri. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Og batteriet blir jo svakere etter ei stund. Den trådløse musa eg brukte før. Så merka eg forskjell på nytt batteri og eit som var nesten tomt. G7 må lades, det tar litt tid. Er ikkje så gunstig å ha tomt batteri midt under enn klankamp f.eks. Trådløst kan skape rot under lan. mx1000 stoppa jo opp i 3-4sek pga at den vart løfta opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå