Gå til innhold

G5 eller mx518?

Anbefalte innlegg

i morgen hadde jeg tenkt til å kjøpe ny game mus..spiller cs. så lurte jeg bare på hva dere synes jeg burde kjøpe.. har mest lyst på G5 men har hørt at den andre er veldig bra den å.

hvem burde jeg kjøpe og gi gjerne en grunn hvorfor jeg burde gå for den :cool:

takker for hjelpen :thumbup:

Endret av Thorry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv skal jeg kjøpe Copperhead, men har prøvd både MX518 og G5. G5 er jo en utrolig bra mus, og MX518 er helt på høyde med G5. En kamerat av meg har hatt MX518 i ca. et år og det jeg har lagt merke til er at musa har blitt utrolig slitt. Den funker bra, men har som sagt blitt stygg og slitt. Vil vel anbefale G5 musa. Selv kjøper jeg Copperhead fordi jeg tror det er smakssak om du liker G5 eller copperhead.

Lenke til kommentar
i morgen hadde jeg tenkt til å kjøpe ny game mus..spiller cs. så lurte jeg bare på hva dere synes jeg burde kjøpe.. har mest lyst på G5 men har hørt at den andre er veldig bra den å.

hvem burde jeg kjøpe og gi gjerne en grunn hvorfor jeg burde gå for den :cool:

takker for hjelpen :thumbup:

5936306[/snapback]

tusen takk..tror d blir g5 ja...god påske da:P

Lenke til kommentar

Mx528 er en kjempe god mus - Omtrent lik som G5. Forskjellen er at på G5 er det mye bedre overflate som gjør at man ikke blir svett inne i hånden(hvis du spiller lenge). vektene er ikke så veldig viktige, men kjekt å ha.

Kjøpte selv denne musen under TG06 og ble stor fornøyd. (kanskje ikke så rart - så lenge jeg hadde Logitech Click mouse fra før) :D

ZayCon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Selv skal jeg kjøpe Copperhead, men har prøvd både MX518 og G5. G5 er jo en utrolig bra mus, og MX518 er helt på høyde med G5. En kamerat av meg har hatt MX518 i ca. et år og det jeg har lagt merke til er at musa har blitt utrolig slitt. Den funker bra, men har som sagt blitt stygg og slitt. Vil vel anbefale G5 musa. Selv kjøper jeg Copperhead fordi jeg tror det er smakssak om du liker G5 eller copperhead.

5936567[/snapback]

Jeg valgte også copperhead. Hadde tidliggere en MX518 men så var det noe annet som jeg hadde mer lyst på.

Lenke til kommentar

5936567[/snapback]

Jeg valgte også copperhead. Hadde tidliggere en MX518 men så var det noe annet som jeg hadde mer lyst på.

5937443[/snapback]

Men G5 er jo også veldig bra. Smakssak...

Lenke til kommentar

Ikke hør på dem, trådløs suger til FPS spill - kjøp heller G1 musa, trust me :thumbup: (altså G1, ikke G5 eller G7)

Du spiller cs, hør på en god cs-spiller. (kjenner også flere spillere som fortsatt spiller aktivt som bruker G1, feks prb i NoA)

Endret av Uncas
Lenke til kommentar
Bruker MX510 jeg, og er fornøyd med det.

masse forskjellige instillinger, oppløsninger og vekter og alt det der er bare tull etter min mening. har null verdi for oss "vanlige" brukere.

5943568[/snapback]

enig med deg ! er bare tull med sånn vekt greier :)

bruker mx 510 jeg også.. og er kjempe fornøyd med musa :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Bruker MX510 jeg, og er fornøyd med det.

masse forskjellige instillinger, oppløsninger og vekter og alt det der er bare tull etter min mening. har null verdi for oss "vanlige" brukere.

5943568[/snapback]

Det høres jo litt mer profft ut når du kan si: Vent litt, skal bare skifte Hz på musa og justere DBIen litt". :yes:

Lenke til kommentar

Og batteriet blir jo svakere etter ei stund. Den trådløse musa eg brukte før. Så merka eg forskjell på nytt batteri og eit som var nesten tomt.

G7 må lades, det tar litt tid. Er ikkje så gunstig å ha tomt batteri midt under enn klankamp f.eks. Trådløst kan skape rot under lan.

mx1000 stoppa jo opp i 3-4sek pga at den vart løfta opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...