Gå til innhold

*Hjelp* stemme funksjon på RAZR V3i

pad

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et lite problem her :blush:

jeg har kjøpt meg RAZR V3i og jeg er svært fornøyd, jeg har den norske "utgaven" uten itunes og heade sett. Fetterrn min (som er fra russland) har vært på besøk og han har samme mobilen.

det som er problemet er at han kan ha noe som heter voice dial, det er sånn at han kan stemme styre mobilen sin sånn at han kan gjøre en del funksjoner bare ved å snakke til mobilen,

Det står i brukerhåndboka at man skal trykke på den voice knappe som er på telefonen (høyreknappen som er på telefonen når du har åpnet den) dette gjør jeg, men da står det bare på telefonen. "say a name in your phonebook". når fettern min trykker på knappen på sin mobil, får han opp en hel meny og så kan han velge litt,

spørsmålet mitt er, hvordan skal jeg få dette til jeg har lest i håndboka og jeg har foriskret meg om at det skal gå ann og stemmestyre mobilen sin med den norske utgaven som jeg har. håper noen kan hjelpe meg med dette. synes det er litt fancy med stemme styring :blush::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du kopierer kontaktene fra simkort og inn på selve telefonminnet, så får du menyen med muligheter for stemmeaktivering.

Ellers anbefaler jeg sterkt forumet på: www.motox.us

5939758[/snapback]

takk for svar, prøvde det du sa, men det hjalp ikke, det ser ut som jeg må laste ned et voice language pack eller noe, for å få aktivert den menyen, problemet er bare at de filene er alt for store (90 megabyte) og jeg har bare minnekort på 64 mb.

er det noen som veit om noen annen måte, evt linker ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...