Skogslik Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Eg lurer på hva Pick Axene er till på Oblivion, Og Silver Og Gold Nuggets man finner i miner.. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har ikke funnet noen bruk for pickaxene. Kanskje du kan kan smi om silver og gold nuggets dersom du er en master armorer... . Pleier uansett bare å selge dem... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har ikke funnet noen bruk for pickaxene.Kanskje du kan kan smi om silver og gold nuggets dersom du er en master armorer... . Pleier uansett bare å selge dem... 5937568[/snapback] Selge dem? De er jo ikke verdt noe Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg mente nuggetsene De får du jo litt småpenger for.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ingenting, det er bare clutter på lik linje med cloth, yarn, forks osv. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Bare for show-off med andre ord... Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ingenting, det er bare clutter på lik linje med cloth, yarn, forks osv. 5938464[/snapback] Yarn brukes i hvert fall ett sted - en av Daedra quests, jeg tror det var Sheogorath som krevde at du ofret yarn (pluss to ting til). Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Pickaxe er jo rett og slett en "hakke" på godt norsk, brukes til å grave fram gullet osv. Men det burde jo strengt tatt kunne vært brukt som våpen da.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Men det burde jo strengt tatt kunne vært brukt som våpen da.. 5953172[/snapback] Eller som ....pickaxe. Muligheten for å gå ut i fjellet og grave etter gull hadde vært utrolig morro! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har funnet mange sånne, men gidder ikke plukke de opp lengere, er ubrukelige! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Muligheten for å gå ut i fjellet og grave etter gull hadde vært utrolig morro! Ikke så veldig moro egentlig. I addon til Gothic2 (NOTR) har man det, og jeg synes at det er ganske kjedelig - man bare står foran veggen og slår. I TES har vi allerede Ore som containere, man bare åpner den og ser "sølvklump" eller "gullklump". Det blir for mye hvis man må ha pickaxe i tillegg. Ja, og vi hadde det samme i Bloodmoon (kom på det nå). Du måtte få tak i noe (pickaxe?) før du fikk lov å åpne Stahlrim(?) sarkofager og plukke ut noe som kunne brukes for å lage våpen. Prosessen var ikke spesielt spennende og de våpnene var heller ikke særlig gode. I hvert fall for en som hadde 20-30 stk. av både Daedric, Glass og Ebony våpen hjemme Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fant en ljå en gang... Ville vært så fet å kunne bruke den som våpen ^^ DB tøy og ljå... Nammenamm =P Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Å nice =) Takker for linken Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 "Mannen med ljåen" får en helt nye betydning isåfall... Husker i mulitplayer neverwinter , der en kunne gå ut og drepe dyr, begynne å flå de, og sitte igjen med kjøtt og bein (og skinn tror jeg). +++en del andre ting som f.eks. mining osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå