Gå til innhold

360, merkelig oppførsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6-10 virkedager sier de... i realiteten ca 2uker etter at ups henter den :ermm:

savner boxen min også nå, hehe hadde samme symptomer som deg og den var heller ikke til og redde :cry:

5948024[/snapback]

hva er ups? min 360 henger seg opp i GRAW, på det gamet jeg har kommet lengst på, men ikke de andre (har ikke spilt så mye på de andre). Den henger seg heller ikke opp på halo 2. Noen som vet hva problemet her, må jeg også sende inn min 360? Hvor finner jeg nr til support?

Lenke til kommentar
hva er ups? min 360 henger seg opp i GRAW, på det gamet jeg har kommet lengst på, men ikke de andre (har ikke spilt så mye på de andre). Den henger seg heller ikke opp på halo 2. Noen som vet hva problemet her, må jeg også sende inn min 360? Hvor finner jeg nr til support?

5949593[/snapback]

Tror ditt problem er litt mindre alvorlig, hvis den bare henger seg opp på det gamet så har det nok skjedd noe kluss med savefilen. Du kan godt ringe kundesupport, gå på xbox.com/no eller noe sånn, så finner du nummeret.

UPS er et internasjonalt transportfirma, akkurat som FedEx og de der. De kommer på døra med leveringer, og er egnetlig ganske dyre, men siden XBOX'en har garanti må man selvfølgelig ikke betale!

Men kan noen hjelpe meg her, UPS kom på døren min idag, men en konvolutt. Inni konvolutten var det en gjennomsiktig plastikk bag som jeg skal legge konsollen i. Det fulgte også med et ark som viste hva jeg skal gjøre. Nr1. er å putte konsollen i plastbagen, Nr2 er å pakke den inn i en pappeske som har ett rom for konsollen, ett for håndktrollen og ett for strømforsyningen. Etter det skal du sette på et klistemerke med adresse til xbox rep. (merket fulgte meg i konvolutten), og så ringe UPS, så leverer de den til de som skal reparere. Men problemet mitt er at jeg har ikke fått noen pappeske? Skal man ikke få den, eller kan jeg sende den i hva som helst, regner med at den man skal sende i må være polstret, hvis ikke kan konsollen bli ødelagt, men jeg har ingen polstret eske som passer 360 og strømforsyning. Noen som vet noe om "Den mystiske pappesken"? :p (Har nemig lyst til å sende den inn så fort som mulig, vil komme videre på Oblivion! :w00t: )

Takk til alle som vil hjelpe

MVH

Martin-sama

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
den låser seg jo opp... samme som hos deg, så blir vel da egentli et veldig likt problem..

5950757[/snapback]

Den kan være mange grunner til at den låser seg opp, siden det skjer på en savegame på din, så er det jo sannsynelig at det er noe med akkurat den filen. Men for all del, det kan være det samme. Men min konsoll vil nesten ikke skru seg på, den låser seg uansett hva man gjør med den. Prøv å hold inn a knappen mens 360 logoen loader på når du starter konsollen. Da sletter du Cache minne, har hjulpet noen tror jeg!

Lenke til kommentar
Noen som vet nummere til microsoft?

Jeg har disse internasjonale nummerene, men er det ikke et nummer man kan ringe for å få snakket direkte med en svenske eller noe?

5955861[/snapback]

Bare se på posten min over din! Gå inn på xbox.com/no, gå på support, så kontakt support. Der er det et 800 et eller annet nummer, der kan du velge svensk eller engelsk support! :)

Lenke til kommentar
Noen som vet nummere til microsoft?

Jeg har disse internasjonale nummerene, men er det ikke et nummer man kan ringe for å få snakket direkte med en svenske eller noe?

5955861[/snapback]

Bare se på posten min over din! Gå inn på xbox.com/no, gå på support, så kontakt support. Der er det et 800 et eller annet nummer, der kan du velge svensk eller engelsk support! :)

5956375[/snapback]

Takker :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Lurte på en ting... Har prøvd den flere ganger og det samme skjer hver gang. Noen ganger blir bildet helt borte og det kommer vertikale grønne striper på skjermen, akkurat dette skjer hos meg og... Men er eg har to sånne strømforsynere. En fra en annen xbox. Kanskje det er bare den som er ødelagt. At hvis eg vbytter da så virker den helt fint igjen?? Eller er det hele konsollen. Har min på rep men fikk låne en av en kamerat. Det er denne som fryser seg. Så han ble ikke så blid på meg når eg "ødelagte" konsollen hans:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...