Espein Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Hei. Leter etter et program som kan gjøre så vi som er på den samme internettlinjen kan dele internett speeden på hverandre. Så at vi får like mye opp og ned. Er luta lei av at brodern stjeler linja fra meg når han laster ned! Noen som har peiling på at program jeg kan laste ned og være admin til, sånn at jeg kan dele linja våres? Hadde vært supert. Endret 17. april 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ikke så enkelt å bli admin, men netlimiter kan dele linja slik du vil hvis den er installert på begge PCene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen rutere har jo slik funksjonalitet. Netlimiter er vel det som kanskje fungerer best, men da må du stole på at broren din ikke selv endrer på egne begrensninger... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hvis du har en data til overs med to nettverkskort kan du sette opp ClarkConnect (linux basert). Så vidt jeg vet vil dataen fungere som en avansert ruter. Er kanskje litt overkill til ditt behov da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå