venomzorg Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hver gang jeg skal restarte eller slå av maskinen får jeg blå skjerm, maskinen funker 100% ellers men det er irriterenes og måtte trykke på knappen hver gang jeg skal slå av eller restarte. på blåskjermen står det noe slikt: Beginning dump of physical memory. Physical memory dump complete. jeg har 3x 256mb DDR ram, alle er forskjellige merker men jeg har aldri hatt denne feilen før. noen som vet no?! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Skjer det samme om du reinstallerer ? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Sette minne på laveste hastighet, deretter kan du øke og se hvor langt du kan gå før systemet ditt blir ustabilt! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 ja men minnet er på valig hastighet. skal jo ikke være noe prob. mener du at jeg skal klokke NED fsb?! maskinen er jo stabil som et fjell. Ja jeg reinstallerte en gang pga dette men det samme kom igjen! tror det er en av minnebrikkene som bøgger. :sad: Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 DOHH... så la vær og restarte eller slå av maskinen da. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå