Gå til innhold

Mist 500W - Nok til SLI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er med tanke på en oppgradering jeg har planer om å gjøre om en måneds tid. Oppsettet vil sannsynligvis bli slik:

- AMD Athlon 64 X2 4200+

- Asus A8N-SLI Premium

- OCZ 2048 MB Dual Channel Platinum Edition PC3200 (2x1024 MB)

- XFX GeForce 7900 GT 256 MB

I tillegg til dette har jeg fire s-ata disker, en dvd-brenner og to kabinettvifter.

Vil jeg med en mist 500W ha muligheten til å kjøpe meg nok et 7900GT og kjøre de i SLI med et slikt oppsett?

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Vil jeg med en mist 500W ha muligheten til å kjøpe meg nok et 7900GT og kjøre de i SLI med et slikt oppsett?

5936359[/snapback]

Ja. :)

Men hvis du skal ha si enda flere disker så blir det på tide å bytte ut 500watten med litt mer.

Men jeg er selv storfornøyd med den.

Lenke til kommentar

Ok, flott. jeg har vurdert Mist 600W, men ryktene tilsier at den ikke er på langt nær så stillegående.

Jeg synes forsåvidt at det er noe pussig at Mist 600W bare koster 100,- kr mer enn Mist 500W. Er det noen spesiell grunn for den lave prisforskjellen?

Lenke til kommentar

hvis du sammenligner 600w mist med gamle 500w så er det fordi 600w'en ikke har kalber medfølgende.

så det betyr at 600w koster godt over det 500W'en koster hvis du tar i betraktning at du må betale iallefall 200kr for skikkelig sett med kabler...

Lenke til kommentar
Har selv brukt den 500W med to stk 7800 GTX kort og 4 disker uten problemer.

5939185[/snapback]

Da bør det absolutt holde til mitt bruk.

Hvor stille er egentlig Mist 500W? Alle komponentene jeg har planer om å kjøpe inn til min nye pc skal være så stillegående så mulig, så jeg håper det gjelder for denne også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...