Gå til innhold

import av dvd til premiere pro?

Anbefalte innlegg

hei... jeg driver å redigerer litt volleyballfilmer av laget mitt. jeg har noen av dem på dvd og jeg bruker adobe premiere pro 7. men jeg finner ingen måte å importere dvdene på.... noen som har noen forslag. har hørt noe om å spille fra dvdspiller inn på dv for så å legge inn på dataen... men har søkt overalt uten å finne ut av noe... håper noen kan hjelpe meg. jeg har et sony dcr-hc22e

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner rett og slett bare ikke hvor jeg skal begynne :(

tarjei

hei... jeg driver å redigerer litt volleyballfilmer av laget mitt. jeg har noen av dem på dvd og jeg bruker adobe premiere pro 7. men jeg finner ingen måte å importere dvdene på.... noen som har noen forslag. har hørt noe om å spille fra dvdspiller inn på dv for så å legge inn på dataen... men har søkt overalt uten å finne ut av noe... håper noen kan hjelpe meg. jeg har et sony dcr-hc22e

på forhånd takk

5936018[/snapback]

Lenke til kommentar
men da mister du jo kvalitet, det har jeg ikke lyst til

tarjei

5939033[/snapback]

Du mister også kvalitet når du i første omgang lagrer DV filmen som DVD...

Anbefaler at du gjør all redigeringen i full DV kvalitet først og deretter eksporterer i egnet komprimert format.

Har selv konvertert deler av DVD filmer og redigert sammen med DV film for deretter å konvertere tilbake til DVD eller DivX. Kvaliteten blir helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...