Gå til innhold

Ferdigbygg PC, komplett.no. Erfaringer? mm:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Neste gang jeg skal kjøpe PC tenkte jeg i utgangspunktet å kjøpe en ferdigbygg PC fra komplett.no, pcbygger. Derfor lurte jeg på om noen her på forumet har erfaringer med den tjenesten og hvordan produktet du får er. Tenker da på feil, ytelse, kvalitet mm.. :) . Er det noen her som har erfaringer med dette bare skyt inn med både gode OG dårlige erfaringer og opplevelser med dette tilbudet.

Hvis jeg skulle kjøpt en PC nå hadde jeg antagelig gått for denne med enkelte justeringer. Hvordan er denne, noen som har den? Det jeg vil aller mest er selvfølgelig folk som har kjøpt ferdigbygg der selv eller kjenner til noen som har det :) . Men andre kan også skrive. Bare du har noe konstruktivt og velbegrunnet å si.

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! har hatt en komplett ferdigbygg pc som jeg kjøpte i 2003.

har ikke hatt noen problemer med denne :) Nå har jeg bestilt meg en ny derfra, akkurat den du har sett på med noen forandringer, deriblandt Amd X2 cpu og windows MCE

den ligger og venter på meg på postkontoret i morgen :w00t:

tenkte først å kjøpe konponenter å bygge selv men fant ut at det et lite å spare på det. ferdigbygg pc'ene leveres jo med endel software, 3 års garanti og serviceavtale.

Håper dette hjalp deg litt

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, jeg har kjøpt en PC (i oktober) fra Komplett.no, og jeg fikk bluescreen ganske ofte. Kontaktet da kundeservice og de sendte i posten en lapp hvor det var returskjema. Det jeg nå har funnet ut er at om du sender inn PCen, og de ikke finner feilen sså er det du som må betale.

Etter den 3 gangen vi sendte den inn så fikk vi en mail fra dem hvor de ville ha 725kr for å hatt en PC med feil på, og ikke funnet feilen.

Vil anbefale at du kjøper fra noen andre enn Komplett da de virker mer som Inkompetent (forslag til navneskifte? :p ).

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en stasjonær PC for noen år siden som har fungert kjempebra. For et par måneder siden kjøpte jeg en laptop som i og for seg har fungert greit. Noe smårusk, men ikke slik at jeg kan påstå at feilen ligger hos komplett.

Min erfaring med komplett er at om du bare sender inn pc'en din uten å ha fått support via mail først (ikke telefon!) er sjansene små for at du må betale for reparasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...