mariusbm Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 jeg har et problem, jeg sitter med ett ISDN kort som jeg vil bruker under linux (RH 7.3) Det er et ISDN kort fra Ucom (eller InCom) av typen Nordic USB. Dette er ikke støttet under linux, det er ikke drivere å finne til det iallefall.. er det mulig å få dette kortet til å fungere? har ikke store forhåpninger men.. på forhånd takk! Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Selv om du ikke finner drivere til det, er det muligheter for at det er støttet i kjernen. Men jeg vet ikke, så du får bare prøve. Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
mariusbm Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 bare å finna seg et billig ISDN kort da.. :smile: (som er støttet) USB enheter kan jo generelt være "vanskelige" da, særlig mot en stakkars newbie.. :smile: Takker! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 14:09, skrev mariusbm:jeg har et problem, jeg sitter med ett ISDN kort som jeg vil bruker under linux (RH 7.3)Det er et ISDN kort fra Ucom (eller InCom) av typen Nordic USB. Dette er ikke støttet under linux, det er ikke drivere å finne til det iallefall.. Prøv med vanlige at kommandoer til modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå