Pilot_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Spiller du online? Ikke nå lengre faktisk... Kanskje jeg skal begyne igjen? 6059231[/snapback] Ta kontakt isåfall. Har ikke spilt på en stund nå. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ta kontakt isåfall. Har ikke spilt på en stund nå. Will do Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Burnout Revenge (360) Heftig spill, spesielt Crash Junctions! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jade Empire sammen med dama. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Spiller WoW innimellom, men har gått lei, så jeg spiller for det meste Sacred. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Metal Gear Solid (PC). Satan, så bra selv i dag. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Skaffa med HL1 i forrige uke, så det blir en del CS 1.6... Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg slutta å spille wow for en måned siden. Så er mange spill jeg prøver ut for tiden. Oblivion, The movies, The Godfather og B&W2. Mens jeg venter spent på at det nye Tomb Raider spillet skal bli ferdig:) Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Spilte obilvion en stund, men etter å ha fullført mainquest og løpt litt rundt, ble det kjedelig. Tilbake til quake Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Spiller så smått Oblivion. Ein time kvar dag eller noe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg spiller...... *trommevirker* .... Er det noen som bryr seg? .... Battlefield 2 I morgen spiller jeg litt "Condemned - Criminal Origins Demo," og litt "Project Reality Minimod" Dagen etter det spiller jeg litt Battlefield 2 igjen. Vil dere ha hele årsplanen? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Oblivion og tro det eller ei Diablo 2 LoD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Oblivion på PC og Dragon Quest 8: Journey Of The Cursed King på PS2. (Hva ellers..?) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Er snart ferdig med Den Lengste Reisen 2. noen som har noen gode spill å anbefale? liker både strategi, action, eventyr osv. ikke oblivion, det har jeg spilt. Endret 9. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg synes du bør ta en titt på Dragon Quest 8: Journey Of The Cursed King til PS2, det er gøy og det er eventyr og du må bruke huet litt mer, tenke litt taktisk og sånt, under kampene mot de diverse monstrene i spillet. Musikken er fantastisk og figurene er tegnet av Akira Toriyama, han som har tegnet Dragon Ball. Et spill verdt å ha. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ninja Gaiden, Prince Of Persia 3 og siste Splinter Cell Shonah Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 HJELP Jeg er og blir hektet på Oblivion. Jeg har spillt rundt om 40-50 timer på spillet i løpet av noen uker, og det er veldig mye tatt i betrakning at dama også er hektet og har brukt tilsvarendes mengde timer på det på vår ene xbox 360. For å si det sånn så har jeg såvidt begynnt på main questen (har fraktet Martin til et sikkert sted og thats it). Jeg tror jeg er avhengig. Når dama spiller Oblivion så spiller jeg litt Diablo 2 LoD på pcen. En riktig klassiker av et spill. Etterpå kan det hende jeg slapper litt av med litt Civilization 4. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Går mye i Red Alert - Yuri's Revenge Har akkurat kjøpt Command & Conquer - The First Decade .... Så det blir også en del Rengade Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 HJELP Jeg er og blir hektet på Oblivion. Jeg har spillt rundt om 40-50 timer på spillet i løpet av noen uker, og det er veldig mye tatt i betrakning at dama også er hektet og har brukt tilsvarendes mengde timer på det på vår ene xbox 360. For å si det sånn så har jeg såvidt begynnt på main questen (har fraktet Martin til et sikkert sted og thats it). Jeg tror jeg er avhengig. Når dama spiller Oblivion så spiller jeg litt Diablo 2 LoD på pcen. En riktig klassiker av et spill. Etterpå kan det hende jeg slapper litt av med litt Civilization 4. 6074500[/snapback] Dere bør ta dere tid til litt 'andre ting' og, ikke bare sitte og spille Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 HJELP Jeg er og blir hektet på Oblivion. Jeg har spillt rundt om 40-50 timer på spillet i løpet av noen uker, og det er veldig mye tatt i betrakning at dama også er hektet og har brukt tilsvarendes mengde timer på det på vår ene xbox 360. For å si det sånn så har jeg såvidt begynnt på main questen (har fraktet Martin til et sikkert sted og thats it). Jeg tror jeg er avhengig. Når dama spiller Oblivion så spiller jeg litt Diablo 2 LoD på pcen. En riktig klassiker av et spill. Etterpå kan det hende jeg slapper litt av med litt Civilization 4. 6074500[/snapback] Dere bør ta dere tid til litt 'andre ting' og, ikke bare sitte og spille 6078521[/snapback] Enig Har du noen hobbyer, interreser ? Gjør du ingenting annet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg