Moff Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 som sagt spiller jeg star wars kotor :!: Jeg har nå 3 personer : April Walley : level 20 ( med henne gjør jeg alt som leder til the light side ^^ Mr Mojo : Level 15 ( med han gjør jeg alt som leder til.. The dark side Trynet han sitt ser helt... Fucka ut (fordreva av the dark side ) Moff : level 16 (med han gjør jeg verken eller. dvs : det jeg ville ha gjort ) Til dere som hverken har det eller er star wars fan : kjøp det ! anbefales ! det er extremt artig ! Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 spiller fortsatt Wolfenstein-Enemy Territory.snart spillt det hver dag i 3 år. men venter på Return to Castle Wolfenstein 2 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Nå i det siste har jeg spilt mye Hitman: Blood Money. Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Spiller for det meste 18 Wheels of Steel: Across America Veldig bra spill, Anbefales!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Veksler på å spille Oblivion, HL2 og Diablo 2. Oblivion har jeg spilt lenge. HL2 er det eneste fps-spillet jeg har som støtter widescreen, så jeg begynte å spille det etter at jeg fikk den nye skjermen min. Skulle egentlig bare se etter ghosting i et raskt fps, men så ble jeg bare sittende å spille. Diablo 2 er et spill jeg tar frem med jevne mellomrom. Og jeg blir like hekta hver gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Null og nikse den siste uka! Regner med eg plukker opp Forza som eg skal låne av brodern Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 HoMM5, Hitman: Blood Money, BF2, CS:S, Soldier of Fortune 2, GTA:SA, Oblivion og C&C:Generals. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tilbake på Burnout Revenge på 360 nå. Men skal til byen i morgen og se om jeg finner Tomb Raider Legend til 360 og Metroid Prime Hunters til DS. Forhåpentligvis blir det begge jeg kan reise hjem med Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har egentlig ingenting jeg spiller for tiden, noe som irriterer meg. Hender jeg tar meg en tur inn på Halo 2, men ikke like ofte som før. Trenger virkelig et nytt spill nå. Tenker det blir HOMM V. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tomb Raider Legend (360) og Metroid Prime Hunters (DS). Også litt Hitman Blood Money hos en kamerat, vi veksler litt på å spille. Alle tre er kvalitetsspill, anbefalest. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Homm 5, Css, Fm 06, Orion 3, Great battles of ww2 - Stalingrad, Planetside, Civ 3&4 og Chaos League Sudden death, det er vel det meste det går i om dagen Lenke til kommentar
Malroth Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Hmm.. Nå går det for tiden i WoW, samt at jeg nylig skaffet meg en Nintendo GameCube, så spiller litt Luigis Mansion og Starfox: Adventures og. Endret 28. mai 2006 av Malroth Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Då trur eg denne tråden har fått leve lenge nok. Tråder av denne typen, der det bare listes opp spel, er telletråder. Som mange sikkert veit er ikkje dette ønska. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg