AndersT2 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Av og til så låser Oblivion seg når jeg går gjennom dører (laster nye miljøer). Det som skjer er at loade skjermen kommer, så blir det svart og jeg kan høre musikken med hakk i plata. Noen som har vært borti dette og funnet en løsning? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du må slå av autosave on travel Det kan hjelpe stort Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ok skal prøve det. La merke til at spillet hoppet ut når jeg loader fra autosave. Kanskje det hjelper på begge problemene. Hvor slår jeg det av? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Options Gameplay eller noe ^^ Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Av og til så låser Oblivion seg når jeg går gjennom dører (laster nye miljøer). Det som skjer er at loade skjermen kommer, så blir det svart og jeg kan høre musikken med hakk i plata. Noen som har vært borti dette og funnet en løsning? 5935863[/snapback] Det hjelper å installere ny skjermkortdriver da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå