Gå til innhold

Oppgradering av videoredigerings/foto PC (10k)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Systemet ditt er bra, meget bra! Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt det med en gang :) !

 

Skjermen er upåklagelig, som sagt naboen kjøpte seg den Samsungen nå. Syk bildekvalitet. Gå for det oppsettet du :) Den er velsignet av meg.

5998615[/snapback]

 

Da går den i bestilling!

 

Bør jeg kjøre Win Pro 64bit på denne?

- Fungerer 32bit programmer under Win 64bit?

Lenke til kommentar

Hmm, nå ble jeg litt usikker selv skjønner du :)

 

For det første så må du kjøre med Win 64 ja, slik at systemet ditt yter fullt. Jeg kjører enda på 32-bit jeg, så jeg vet ikke hvordan en innstalasjon av Win 64 skjer.

 

Og for det andre, som jeg lurer på da: Må Win 64-bit kjøpes? Vet du noe om dette?

Lenke til kommentar

Jeg fant ut av det. Det viser seg at man må kjøpe det, altså det er en som er en oppgraderingspakke og en annen som helt vanlig, den finnes i Engelsk versjon. Den Norske er en oppgraderingspakke. Vil du ha Norsk eller Engelsk?

 

- Microsoft Windows XP Prof. X64 Eng OEM.

- Microsoft Windows XP Norsk Professional Oppgradering.

 

Personlig ville jeg valgt først nevnte. Jeg skal gå for den, eneste beste mulighet inntil videre. Til Vista kommer...

 

:)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Tror jeg ville gått for denne skjermen istedet: https://prisguiden.no/product.php?productId=40972

 

Litt dyrere, men widescreen er tingen :)

6004282[/snapback]

 

Forsent!

 

Har allerede bestillt denne konfigurasjonen. Dessusten tror jeg ikke widescreen er tingen med tanke på at jeg i fremtiden vil ha en skjerm til.... da blir bildet veldig "lavt" i forhold til bredden....

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet kan man vel kjøre 32 bit på 64 bit windows men ytelsen blir vel da 32 bit? :ermm: er ikke helt sikker...Kunne vel være greit med 64 bit versjon sånn at man får utnyttet de programmene som faktisk er lagd for det og får utnyttet prosessoren til det ytterste! :hmm: En ting som er obligatorisk for stabilitet er en Opteron prosessor :love: de er opprinnelig for servere og er da ganske underklokket og er ENORMT stabile og kan også evt overklokkes langt. Opteron finnes både i socket 939 versjoner og 940 versjoner. :D jeg syns en opteron er et godt valg for CPU iallefall! :D

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Som sagt, se på mitt innlegg i post nr. 28. Der har jeg gitt deg linker til Windows XP 64-bit versjoner.

 

Edit: Ja, du bør har en 64-bits versjon av Windows XP, da vil du få mere ut av maskinen din.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...