Eirik-Birk Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Noen andre som kan komme med sin velsignelse av dette systemet før jeg hiver det i handlekorga? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Systemet ditt er bra, meget bra! Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt det med en gang ! Skjermen er upåklagelig, som sagt naboen kjøpte seg den Samsungen nå. Syk bildekvalitet. Gå for det oppsettet du Den er velsignet av meg. Lenke til kommentar
Eirik-Birk Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Systemet ditt er bra, meget bra! Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt det med en gang ! Skjermen er upåklagelig, som sagt naboen kjøpte seg den Samsungen nå. Syk bildekvalitet. Gå for det oppsettet du Den er velsignet av meg. 5998615[/snapback] Da går den i bestilling! Bør jeg kjøre Win Pro 64bit på denne? - Fungerer 32bit programmer under Win 64bit? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nei, du skal kjøre Win 64-bit ja. Eneste du skal passe på er å innstalere drivere for 64-bit. En ting jeg lurer på. Laster man ned Win 64 fra internet, må det kjøpes eller får man det med ved kjøp av AMD 64-prosessor? Lenke til kommentar
Eirik-Birk Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Nei, du skal kjøre Win 64-bit ja. Eneste du skal passe på er å innstalere drivere for 64-bit. En ting jeg lurer på. Laster man ned Win 64 fra internet, må det kjøpes eller får man det med ved kjøp av AMD 64-prosessor? 6001093[/snapback] Hæh? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hmm, nå ble jeg litt usikker selv skjønner du For det første så må du kjøre med Win 64 ja, slik at systemet ditt yter fullt. Jeg kjører enda på 32-bit jeg, så jeg vet ikke hvordan en innstalasjon av Win 64 skjer. Og for det andre, som jeg lurer på da: Må Win 64-bit kjøpes? Vet du noe om dette? Lenke til kommentar
Eirik-Birk Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Regner med at det må kjøpes ja Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Jeg fant ut av det. Det viser seg at man må kjøpe det, altså det er en som er en oppgraderingspakke og en annen som helt vanlig, den finnes i Engelsk versjon. Den Norske er en oppgraderingspakke. Vil du ha Norsk eller Engelsk? - Microsoft Windows XP Prof. X64 Eng OEM. - Microsoft Windows XP Norsk Professional Oppgradering. Personlig ville jeg valgt først nevnte. Jeg skal gå for den, eneste beste mulighet inntil videre. Til Vista kommer... Endret 28. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tror jeg ville gått for denne skjermen istedet: https://prisguiden.no/product.php?productId=40972 Litt dyrere, men widescreen er tingen Lenke til kommentar
Eirik-Birk Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Tror jeg ville gått for denne skjermen istedet: https://prisguiden.no/product.php?productId=40972 Litt dyrere, men widescreen er tingen 6004282[/snapback] Forsent! Har allerede bestillt denne konfigurasjonen. Dessusten tror jeg ikke widescreen er tingen med tanke på at jeg i fremtiden vil ha en skjerm til.... da blir bildet veldig "lavt" i forhold til bredden.... Lenke til kommentar
Eirik-Birk Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Er det noen som kan si meg konkret om jeg bør kjøre Windows XP Pro 64bit eller 32bit? Hvis jeg kjører 64bit kan jeg da bruke "vanlige" 32bit programmer på dette? Og i tilfelle vil ytelsen være like bra/bedre? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Såvidt jeg vet kan man vel kjøre 32 bit på 64 bit windows men ytelsen blir vel da 32 bit? er ikke helt sikker...Kunne vel være greit med 64 bit versjon sånn at man får utnyttet de programmene som faktisk er lagd for det og får utnyttet prosessoren til det ytterste! En ting som er obligatorisk for stabilitet er en Opteron prosessor de er opprinnelig for servere og er da ganske underklokket og er ENORMT stabile og kan også evt overklokkes langt. Opteron finnes både i socket 939 versjoner og 940 versjoner. jeg syns en opteron er et godt valg for CPU iallefall! Endret 28. april 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Eirik-Birk Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Når du kjøper Windows XP får du da både 32bit og 64bit versjonen i alle pakkene? Eller må du konkret kjøpe 64bit? Mangler enda skikkelig svar på om 64bits Windows kjører 32bits programmer like bra som 32bit versjonen.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Som sagt, se på mitt innlegg i post nr. 28. Der har jeg gitt deg linker til Windows XP 64-bit versjoner. Edit: Ja, du bør har en 64-bits versjon av Windows XP, da vil du få mere ut av maskinen din. Endret 1. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå