graks Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har fått noen problemer med min samsung 930bf. 1.autotunes knappen på skjermen står at den ikke er tilgjengelig. 2.samsung har et program som heter magictunes,der du kan velge forskjellige profiler.den funker ikke heller,selv om den har støtte for mitt x1800xt kort. hva kan være problemet med skjermen min? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 magictune brukes også på min ny samsung skjerm. det var menge valg som nesten bestandig gjorde at maskina låste seg ( feil i M.T: ?) . jeg lastet en versjonn ned fra netet i stedet ( sikkert den samme som kom med skjermen). Denne vesjon virker tilsynelatende bedre selv om ikke alt er perfekt med den heller. pøv å laste ned magictune fra nettet i stedet ( hvis du ikke har hentet din vesjon fra internet da ) . kansje du er kvitt noen av problemen. er det noen som har funet ut hvor på internet natureal color programet ligger ? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Bruker du dvi vil ikke autotune knappen virke. Har samme "problem". Men jeg kan anbefale fargeinstillingene i ati driveren Litt tid på den og magictunes så har du fine og freshe farger Lenke til kommentar
graks Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 har prøvd siste versjonen av magictunes,funker ikke.hvorfor funker ikke autotunes med dvi kontakt?.skulle tro at alle som har skjermkort med dvi og dvi på lcd skjermen vi bruke det i steden for vga. magictunes 4.0 skal ha støtte for mitt x1800xt men programet sier at maskinen ikke har støtte før magic tunes. når jeg fikk min 930bf funket magictunes helt fint,men for en stund siden slutten den og funke.synes det er rart. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 jeg sleit med å komme inn i catalyst control senter etter at jeg instalerte driveren som kom med min skjerm. så jeg gikk på netet og hentet ned en der i stedet. Det var to versjoner - en for vanlig analog ( vga) og en for DVI. nå husker jeg ikk om det halp så my for CCC men jeg la inn en anen skjermkort driver av catalyst . da fik jeg tilgang til CCC. du har vel lagt inn rett driver for skjermen ?. Jeg har hørt eller lest en plass Autotune er beregnet for de analoge signalene til skjermn. hva er det du ønsker å justere automatisk da ? og hva er det som skjer med magictune på maskina di ? Stopper den helt opp med magictune ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå