Gå til innhold

hvordan feste en vifte?

TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste viftene har vel ikke skruehull, det er vel bare vanlige hull? Men sånne skruer som er linket til lengere her oppe sitter i hullene fordi. Men den øverste linken til de gummidingsene fungerer vel greit.

Strips fungerer da greit det? Jeg har brukt det mange ganger.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
De fleste viftene har vel ikke skruehull, det er vel bare vanlige hull? Men sånne skruer som er linket til lengere her oppe sitter i hullene fordi. Men den øverste linken til de gummidingsene fungerer vel greit.

Gjengene i skrua fester seg ikke til vifta, de fester seg til vifteplassen i kabinettet, gjør de ikke?

Strips fungerer da greit det? Jeg har brukt det mange ganger.

Med strikk slipper man viberering og slikt, derfor anbefales det...

Lenke til kommentar

I mitt hode er det mer logisk at viften vibrerer mer med strikk enn med skruer/strips .. Hvorfor? Jo for hvis den er festet med strikk, så blir den hengende og vibrere mot kanten, men med skruer/strips så vil viften vibrere i samme takt som kabinettet. Tar jeg feil nå?

(Strips forutsetter jo at det er festet stramt da)

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor kraftig den viften hans er, men jeg tror nok ikke at den klarer å vibrere på hele kabinettet. Jeg ser for meg at kabinettet vil fungere som en slags "jord" for vibreringen.

Såklart, hvis man har flere vifter så vil det vibrere mye mer. Men da er vi inne på litt mer avansert kjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...