Yuri555 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Har brukt dette programet i 3 uker nå og redigerer konserter. Jeg har fått til dette med Multicam osv Men lurer litt på hvordan man kan vise mer en 1 kamera vinkel på en skjerm. (At man ser f.eks til venstre Kamera 1 og til høyre Kamera 2 sån at man ser 2 vinkler på en gang) Noen som kan hjelpe meg ? På forhånd takk Lenke til kommentar
adonis Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tenker du på flere kameraer som visning mens du velger hvilket du skal ha? Eller at den ferdige filmen din har to kameraer som spiller av samtidig? Det første får du enkelt til ved å bruke multicam-verktøyet. Om du har synket opp klippene og dratt det nye synk-klippet inn i kildevinduet, vil du få opp samtlige kameraer for samtidig avspilling. Om du ikke gjør det, forsøk å høyreklikke i visningsvinduet for å velge 2x2, 3x3 eller 4x4. Om du tenker på det siste alternativet, må du gjøre dette noe mer manuelt. Her må begge kameraene legges samtidig på tidslinjen, i hvert sitt spor. Gå inn i 2D editoren og endre størrelse og plassering for hvert av kameraene. /Øystein Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Hei bekalger for sendt svar Tusen takk så mye , det var det siste jeg mente. Vet du om noe Guide til akkurat dette ? ser de har lagt ut noen guider på nette til LE serien osv. btw : Multicam verktøyet er helt supert , utrolig fett med 5-6 vinkel på en hjemmelaget konsert. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Ta ein titt på Pinnacle sine tutorialar om Liquid Edition: Pan and Scan og Liquid Edition Real-Time 2D and 3D Editors, begge omhandlar 2D-editoren. Du finn begge her, ganske langt nede på sida. Endret 25. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå