Erixx Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Eg sitter med pc'en heilt vanlig, kanskje fleire timer i strekk. Surfer, musikk, chat, word f.eks. Så tar eg meg ein tur ut i 10 min. Når eg då kjem tilbake har alt berre stoppa opp. Akkurat som om tida har blitt stoppa. Restart er einaste løysing. Merkelig, ikkje sant? Eg har hatt dette problemet ganske lenge no. Det begynte etter å ha fått noko spyware frå ein crack. Fekk omsider fjerna det, men no er det tredje gongen det kjem igjen. Eg veit ikkje korleis eg fekk fjerna det. No begynner eg å lure på om det er maskinvaren som forårsaker dette. Eg oppdaterte nettopp drivere til skjermkort og hovedkort. Har imidlertid lagt merke til feilposter som kom rett før "frysing". Ein feil med WIA (windows image acquisition) går ofte igjen. Hendelses ID 7022, btw. Hadde feilmeldinger på ein gammal cd-rom eg hadde i pc'en, og den vart kopla frå. Samme feil fortsatt. Nokon som kan komme på ei løysing? Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå