TommyGun77 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Installerte xp på pc nr 2, men fikk ikke aktivert. Det har nå gått over 30 dager og jeg får ikke brukt pc'en. Har en annen xp cd nå men når jeg prøver å boote fra cd-rom så starter den bare opp den andre installasjonen. Hvordan får jeg slettet den installasjonen som ikke virker? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) *slett* ---------- Endret 17. april 2006 av Tor-Martin Lenke til kommentar
TheHomeBoy Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Så tingen er at du ikke klarer å boote fra CD-rommen? Har du satt CD-rommen som #1 i boot-menyen eller har du prøvd å velge den manuelt når du slår på maskinen? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 jeg får spørsmål om jeg vil boote fra cd-rom og velger det ved å trykke en tast, men så bare starter den gamle installasjonen opp og den virker jo ikke siden jeg ikke får aktivert den. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Sett Cd-Rom som first boot device. Fjern alle andre device fra oppstartsmenyen. Om du har flere disker eller lignende, fysisk kobl disse fra maskinen. (la kun cd-rom og OS disk være koblet til) Også et vanlig problem at maskinen under post ikke greier å lese et USB tastatur eller lignende. Derfor starter den ikke å loade fra cd. Prøv flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå