efikkan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei! Jeg vil gjerne legge til snarveier til på "startmenyen" siden en del program jeg har lagt inn ikke har laget snarvei. (det er litt kjedelig å slå opp i Terminal hver gang) Så er det noen som vil fortelle hvordan jeg kan gjøre det? Jeg takker for alle svar. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
grimzy Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei! Hvis du mener 'Applications' menyen i gnome så er det bare å lage en .desktop-fil (program.desktop) i /usr/share/applications-mappen. Bare titt på en av de allerede eksisterende .dekstop-filene for å finne ut hvordan layouten skal være. Mulig det finnes et program som gjør dette enda lettere... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Takk. Jeg skal prøve det ut. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Under Programmer->Tilbehør finnes det et menyredigeringsprogram med en enkelt GUI, jeg kjører Dapper, men det finnes noe til Breezy også, husker ikke om det følger med som default Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Programmet heter SMEG i breezy og alacarte menu editor i dapperr, prøv det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Programmet heter SMEG i breezy og alacarte menu editor i dapperr, prøv det 5943102[/snapback] Takk. Det programmet skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå