jh_ Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei, har installert soundblaster 4.1 digital... Deaktivert det gammle integrerte lydkortet, men jeg får veldig lav lyd... enda lyden står på fullt... Hva er feil? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har også et lignende problem. Jeg har koblet lyden til TV, slik at jeg får lyden dit når jeg ser på filmer på tv fra pcen. Der blir lyden altfor lav! Selv om jeg har lyden på fullt alle steder i windows og lyden på TV er på fullt, så fullt at det avgir en pipelyd. Ikke bra, noen forslag til løsning ? Kjører stereo kabel fra jack plugg til scarten på TV. (har forøvrig koblet dette selv, kanskje jeg burde gå over skjøtene ?) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: jh_ skrev (2002-09-30 13:46):Hei, har installert soundblaster 4.1 digital...Deaktivert det gammle integrerte lydkortet, men jeg får veldig lav lyd... enda lyden står på fullt...Hva er feil? Har du sett om det er noe som er av i creative surround mixer 2. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Kjetil Lura: ja...har sjekket, alt står på... på fullt oxo... skjønner ikke hva som r feil! er så sinnsykt irriterende ass! Siste gang jeg kjøper en ferdigpc fra elkjøp ass =) Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Kjent problem at en får lav lyd ved spilling av DVD på TV. Løsningen fins ofte i avspillingsprogrammet, f.eks kan man i PowerDVD gå inn på ControlPanel og sette Environment til Noisy. Da lurer man progframmet til å tro at man ser filmen i et rom med mye støy, ergo må volumet presses opp mer en volumknappen tillater [ Denne Melding var redigert av: Recercare på 2002-10-01 11:24 ] Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hadde lignene problem......viste seg at kortet var kortslutta Lenke til kommentar
kaka12 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 z opp volumet på høytalerne... eller mos lydkortet og bruk det gamle, hadde jeg gjort hvis jeg ikke hadde hatt surround høytalere... besøk http://home.online.no/~fkuenhol/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå