Itw Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Heisann. Jeg skulle gjerne ha funnet åpne porter på nettverket jeg sitter på. Har selv ikke tilgang til og åpne porter i routerne p.g.a sitter på komunalt trådløs nettverk, uti gokk... Så har ikke tilgang til og åpne.. Og da er jeg ute etter ett program eller lignende som jeg kan scanne nettverket/routern med for og se hvilke porter som er åpne... Har alt testa grc.com men den scanna ikke lnegere enn til port 1200 eller noe.. Så noen som kan hjelpe? Mvh ITW Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Sjekk http://itpro.no/ på venstre siden så har dem noe som heter Verktøyboksen, er en del hjelpfulle ting du kan gjøre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skulle gjerne ha funnet åpne porter på nettverket jeg sitter på.Har selv ikke tilgang til og åpne porter i routerne p.g.a sitter på komunalt trådløs nettverk, uti gokk... Så har ikke tilgang til og åpne.. 5934595[/snapback] Det er kanskje regler for hva du kan gjøre via nettverket? Snakk med IT-ansvarlige slik at du ikke gjør noe som ikke er tillatt. Dette bare slik at du ikke risikerer jobben (hvis du er ansatt i kommunen) eller forhndrer normal bruk av nettet eller PCene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 HoverIP is a powerful set of IP utilities, all inside a single box ! http://www.hoverdesk.net/freeware.htm Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 jarmo sitt forslag var jo supert, den scanner jo alle portene/valgfrie som du selv velger:) Takker:) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) jarmo sitt forslag var jo supert, den scanner jo alle portene/valgfrie som du selv velger:) Takker:) 5939149[/snapback] Jepp ! Artig program, har brukt det en stund nå, vel å merke hvis behovet har meldt seg... Endret 17. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå