Gå til innhold

54 år gamle frimerker, verdt noe?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdien til slike samle objekt avhenger av opplag, tilstand og etterspørsel. Tror ikke selv disse har noen videre verdi, iallefall ikke når det ikke er et "helt ark".

Stemplede frimerker har som regel ingen verdi, ustemplede er å foretrekke. Untakene er selvsagt sære stempel, og ikke minst det som omtales som "FDC" :)

Har en liten,sær, frimerkesamling selv; _alle_ frimerkene utgitt i Slovakia (I alle utgaver og i FDC og selvsagt i topp stand). Vet. Jeg kunne ha samlet på noe anna.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I stedet for å høre på forumbrukere som *tror*, så stikker du innom et sted hvor de har peiling på sånt. Sjekk gule sider, nettet osv. etter steder man kan henvende seg for å få svar av folk som faktisk *vet*.

Jeg veit det er ei myntsamlersjappe i Oslo et sted. Der har de også litt peiling på frimerker, og de kan også vise deg videre til andre som er eksperter. Jeg var innom der med min gamle samling og fikk et veldig bra prisoverslag.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
jeg fant et frimerke fra 1966, har sikkert mange som er før det også hvis jeg gidder å lete gjennom alle :p  hvor mye tror dere det er verdt? :p

6070717[/snapback]

5 kroner - ti om det er veldig pent.

Som sagt, frimker i seg selv er sjeldent mye verdt. Jeg har en katalog med priser på samtlige norske frimerker de siste årene - for KJØP - og det spørs vel om du i det hele tatt kan selge for hva en butikk selger merkene for...

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...