tgrude Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kan noen gi meg tips om et bra kamera helst under 3000 kr.. ? Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Nikon coolpix 2000 Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du kan også vurdere å ta en titt her: http://www.digitalkamera.no/anbefalinger/d...era/0_3000.html MLW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Mener jeg så Ixus V2 på Expert til ca 2800? Det må da være en grei pris for dette kamera? Ellers, hvis du vil ha 3 x optisk zoom, se på Olympus C-220. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 2800,- for ixus v2 er ikke så billig dersom det inkluderer at du må kjøpe abonnement på telenor internett pluss til 100kr/mnd. da må jeg si at 3399,- hos multicom.no er et langt bedre tilbud...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 He, he, takk for det, bra noen er oppmerksomme. Jeg leste nok ikke alt med små bokstaver. Jeg må slutte å spille PS før jeg leser reklameaviser..... Litt merkelig kobling: Kjøpe internett for å få grei pris på kamera? Nesten som å måtte abonnere på Aftenposten for å få billig melk på RIMI. Men dersom man har Telenor fra før, og vil beholde det, er det vel greit å inngå binding? Eller? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 da ville jeg heller sagt opp abonnementet :smile: Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Nikon CP 2000 er vel et greit kamera i den prisklassen. Har testet det selv, og synes det virket helt greit. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 tror jeg vil satse på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...14&GrpID=1&s=pl Noen som har dette kameraet og kan si om det er et bra kjøp eller ei? Noen tester.. elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå