Zafar Iqbal Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Bruker ccXgui serveren for å streame musikk fra pcen. Problemet er bare at den nullstiller seg for vær gang jeg starter pcen, så jeg må fortelle programmet hele tiden hvilken mapper som skal streames. Noen som bruker et annet bedre program som husker hvilken mapper som skal streames selv etter restart av pce:) Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Bruker ccXgui serveren for å streame musikk fra pcen.Problemet er bare at den nullstiller seg for vær gang jeg starter pcen, så jeg må fortelle programmet hele tiden hvilken mapper som skal streames. Noen som bruker et annet bedre program som husker hvilken mapper som skal streames selv etter restart av pce:) 5934361[/snapback] For det første: er det 360 eller den første xboxen?? For det andre: Hvis det er den første xboxen så kan du og bruke et annet veldig bra program som heter: Virtual Xbox CD ripper Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Hei Bruker ccXgui serveren for å streame musikk fra pcen.Problemet er bare at den nullstiller seg for vær gang jeg starter pcen, så jeg må fortelle programmet hele tiden hvilken mapper som skal streames. Noen som bruker et annet bedre program som husker hvilken mapper som skal streames selv etter restart av pce:) 5934361[/snapback] For det første: er det 360 eller den første xboxen?? For det andre: Hvis det er den første xboxen så kan du og bruke et annet veldig bra program som heter: Virtual Xbox CD ripper 5937441[/snapback] Beklager trodde det ikke var noen forskjell:) Men programmet du refererer til er nok ikke det jeg trenger. Jeg trenger et program som streame både musikk og filmer. VXCR tar for seg kun musikk filer så vidt jeg kan se. Beklager at jeg ikke presiserte det godt nok i hoved innlegget. Endret 18. april 2006 av Zafar Iqbal Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan du ikke bare drite i ccxgui og finne xbox på nettverket ditt, og så bare dele de mappene du skal på nettverket da? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan du ikke bare drite i ccxgui og finne xbox på nettverket ditt, og så bare dele de mappene du skal på nettverket da? 5954973[/snapback] Ja hvordan kan jeg sette opp sånn windows share greier? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Kan du ikke bare drite i ccxgui og finne xbox på nettverket ditt, og så bare dele de mappene du skal på nettverket da? 5954973[/snapback] Hepp Har selvfølgelig prøvd det. Får opp shear folderen på xboxen, men xboxen får ikke kontakt. Forsøkt alle mulig nettverksinstillingern. Mitt andre problem er at jeg har 2 nettverskkort på pcen. Ene til internett den andre til xboxen. Kjører Automatisk ip via dhcp i ruter på det ene nettverkskortet og det som er koblet mot xoxen kjører jeg 192.168.0.100 på . Prøver jeg og endre xbox ipen til eks 10.0.0.3 eller noe får jeg konflikt med det andre nettverkskortet. Har prøvd neste alt tror jeg og får det ikke til. Derfor ble løsning ccxgui. Men lurer på om det kan være noen bug i ccxgui programmet for når jeg nå de 4-5 siste dagen har startet maskinen ligger alle shear folderne der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå