Gå til innhold

Iran og alle deres planer

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Det skal ikke mere til en at de fester dette urant til en langdistanserakett så har de en såkalt skitten bombe som kan legge f.eks manhatten død i mange år frammover.

5944952[/snapback]

Du skal ikke se bort i fra at enkelte på forumet her får ereksjon bare på tanken av det. Det er trist at folk behandler USA slik etter alt de har gjort for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal ikke mere til en at de fester dette urant til en langdistanserakett så har de en såkalt skitten bombe som kan legge f.eks manhatten død i mange år frammover.

5944952[/snapback]

Det der kan du sende inn som manuskript til en eller annen Hollywood-movie :!:

Hva blir neste scenario i skrekk propagandaen? :cry:

Lenke til kommentar
Så da er anklagelser fra f.eks USA gode nok?

Jeg mener de er mer enn gode nok, men selv hvis man ignorere det (som du sikkert alt har gjort) så er det mer enn nok indikasjoner på hva som foregår. Selv FN, som dere stolte så blindt på da det gjalt Irak krigen, har jo gått ut og sagt at her er det fare på fære, men plutselig er ikke FN bra nok lenger fordi det ikke støtter deres meninger? Hyklersk og dobbeltmoralsk!

Jeg venter bare på den dagen da USA får en tullete president som fyrer av alt de har av atomraketter hit og dit, så hvorfor i h*** skal de ha a-våpen? når iran meiner de bare skal lage energi!

5944973[/snapback]

USA har bare hatt atomvåpen i 60 år uten at noe har skjedd. Sist det skjedde noe så sparte det enorme mengder menneskeliv. At USA har atomvåpen er også ifølge mange den eneste årsaken til at ikke andre land som har det har brukt det da det opprettholder en viss balanse.

At Iran mener de bare skal lage energi betyr ikke en dritt. Du ignorere alt for mye fakta for å stole blindt på det. På SAMME pressekonferanse som Iran forteller at de har fått til anriking av uran sier de at Israel vil bli utslettet...men hvis venstresiden ikke liker en viktig del av puslespillet biter de av taggene til den passer der de vil ha den.

Lenke til kommentar
At Iran mener de bare skal lage energi betyr ikke en dritt. Du ignorere alt for mye fakta for å stole blindt på det. På SAMME pressekonferanse som Iran forteller at de har fått til anriking av uran sier de at Israel vil bli utslettet...men hvis venstresiden ikke liker en viktig del av puslespillet biter de av taggene til den passer der de vil ha den.

5945015[/snapback]

Var da også en sak om at Iran hadde kjøpt planer om hvordan en skulle bygge atombomber på svartemarkedet også?

Det er alt for mye som tyder på at Iran vil få tilgang på atombomber snart, det er på tide at verden våkner.

Lenke til kommentar

Jeg mener de er mer enn gode nok, men selv hvis man ignorere det (som du sikkert alt har gjort) så er det mer enn nok indikasjoner på hva som foregår. Selv FN, som dere stolte så blindt på da det gjalt Irak krigen, har jo gått ut og sagt at her er det fare på fære, men plutselig er ikke FN bra nok lenger fordi det ikke støtter deres meninger? Hyklersk og dobbeltmoralsk!

5945015[/snapback]

Jeg har aldri vert for irak krigen på den måten den ble gjort.

USA har bare hatt atomvåpen i 60 år uten at noe har skjedd. Sist det skjedde noe så sparte det enorme mengder menneskeliv. At USA har atomvåpen er også ifølge mange den eneste årsaken til at ikke andre land som har det har brukt det da det opprettholder en viss balanse.

Men det kan skje at en fremtidig president går loco med a-våpnene.

Og de skulle sende selvmordsbombere over alt og la det gå hardt utover UK hvis de ble angrepet, de forsvarer seg da på en måte.

Lenke til kommentar

Tror du undervurderer hva det betyr å bruke en atombombe. USA er heller ikke det eneste landet med atomvåpen, ei teknologien til å lage de.

Og de skulle sende selvmordsbombere over alt og la det gå hardt utover UK hvis de ble angrepet, de forsvarer seg da på en måte.

5945063[/snapback]

Angrep er det beste forsvaret, ikke sant?

Lenke til kommentar

5945015[/snapback]

Jeg har aldri vert for irak krigen på den måten den ble gjort.

Du ignorerer jo hele poenget mitt. Les gjerne innlegget en gang til.

Er det egentlig relevant da? Det er spekulasjoner fra din side, og er forøvrig helt irrelevant til denne saken.

"iran bygger atomvåpen", "jammen USA kan en gang i fremtiden få en gal president som sender av gårde atomvåpen i alle retninger!". Ser du hvor dumt det ser ut?

USA er ikke en trussel NÅ. Det er Iran. USA HAR atomvåpen, Iran har ikke. Mao hvis USA bestemmer seg for å bombe kan du ikke stoppe det, men vi kan stoppe Iran i å anskaffe seg disse våpnene. Jo færre land som har atombombe jo bedre, men hvordan forventer du at noen land med atombomba kommer til å ødelegge disse når aggressive land som Iran skaffer seg det?

5945063[/snapback]

Ja og nei. Hvordan er det å forsvare seg å true Israel på livet når Israel ikke har gjort Iran noe. Israel og Palestina sloss og Iran skal liksom leke storebror som blander seg inn & banker dritten ut av Israel. Du ignorere alt for mye fakta i denne saken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Bare anklagelser uten gode nok grunner...

Uttalelser fra lederne i Iran er ikke gode grunner :nei:

5944940[/snapback]

Jeg venter bare på den dagen da USA får en tullete president som fyrer av alt de har av atomraketter hit og dit, så hvorfor i h*** skal de ha a-våpen? når iran meiner de bare skal lage energi!

5944973[/snapback]

ok, hold deg on-topic er du grei og ikke kom med spådommer om at usa skal få en gal president...forøvrig kan det sies at usa har et sikkert system tilfelle det skulle skje...høyesteretten i usa kan ta makta fra presidenten når som helst.

DET hadde vært helt greit om Iran lagde atomkraft for energiønsker... MEN med en president som benekter holocaust, vil fjerne israel fra kartet, lager en HÆR av selvmordbombere med allerede avgjorte mål, DEN syke presidenten! han vil sikkert lage hele Iran til en martyr... han hisser til krig det er det han gjør. og du mener vesten skal late som ingenting av dette? hva om denne galningen planlegger å sende masse selvmordbombere, A-bomber fordi han er en galning! og den galningen har ingen buffere som en sivilisert land har... han kan gjlre hva pokker han vil uten at noen sier noe imot han... hva tror du hadde skjedd om hr.bush hadde annonsert en hær på 40000 selvmordsbombere?!!?!?!?!?!

Lenke til kommentar
For all del bit hånden som før deg. Det straffer seg den dagen du og resten av Norge, samt resten av den vestlige verden ikke lenger er noe annet enn et radioaktivt hull i bakken. Det er selvfølgelig synd at hvis det skjer så kan jeg ikke stå på på døra di og hyle "I TOLD YOU SO" da jeg dessverre vil være grilla sammen med alle andre andre.

5944875[/snapback]

Tror du overvurderer rekkevidden av rakettene Iran besitter..

5944952[/snapback]

Du også..

Men for å være ærlig syns jeg dette skalerer til det hinsidige med konflikten her. Er bare redd for at USA driver en slik kampanje som pre-Irakkrigen sin. Men for all del, foreløpig ser jo Iran ut til å være kjempefarlige..

Lenke til kommentar
For all del bit hånden som før deg. Det straffer seg den dagen du og resten av Norge, samt resten av den vestlige verden ikke lenger er noe annet enn et radioaktivt hull i bakken. Det er selvfølgelig synd at hvis det skjer så kan jeg ikke stå på på døra di og hyle "I TOLD YOU SO" da jeg dessverre vil være grilla sammen med alle andre andre.

5944875[/snapback]

Tror du overvurderer rekkevidden av rakettene Iran besitter..

5944952[/snapback]

Du også..

Men for å være ærlig syns jeg dette skalerer til det hinsidige med konflikten her. Er bare redd for at USA driver en slik kampanje som pre-Irakkrigen sin. Men for all del, foreløpig ser jo Iran ut til å være kjempefarlige..

5946404[/snapback]

Raketter trenger ikke å bli avfyrt fra Iran. :shrug:

Lenke til kommentar

Kom over denne her for en stund siden - er en kar som har jobbet i en eller annen thinktank i USA under den kalde krigen. Jobben var å finne best mulig bruk for atomvåpnene i en eventuell krig (om jeg husker riktig).

Han tar også for seg hva som skjer med en stat når den utvikler atomvåpen.

Syntes det var meget interessant lesning, og passelig relevant til trådens emne.

http://homepage.mac.com/msb/163x/faqs/nucl...arfare_101.html

http://homepage.mac.com/msb/163x/faqs/nucl...arfare_102.html

http://homepage.mac.com/msb/163x/faqs/nucl...arfare_103.html

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si om irans president og regimet der, annet enn at de, som mange sterkt religiøse mennesker, har fullstendig høl i huet og har ikke føttene på jorden.

Jeg var tidligere imot en militær intervensjon mot iran, men etter å ha sett og hørt disse folkene i lengre tid nå, særlig i det siste, er jeg bikket over til at noe må gjøres.

Bomb regimet. Bomb eller ta over atomkraftverkene og militærinstallasjonene. gjør det nå. Vi har ikke tid å miste.

Lenke til kommentar

først og fremst snakker irans president engelsk?

eller iransk, sikker på det er oversatt riktig?

dagens; lær iransk.

er ikke det bare fint at et land i verden skal stoppe den 80 års krangelen israel vs palestina.

Iran har lov til å ha så mye atom våpen de vill, samme med møv, anrike uran etc, hvorfor skulle de ikke få lov til det? hvorfor skulle de ikke få lov til å si hva de vill.

momusa

Lenke til kommentar

Iran kan ha kapasitet til å lage en atombombe i løpet av 16 dager, mener USA

shame on you, twice

skal ikke han bli påkjørt snart, falle i trapper, bli skutt under jeger øvelse,

med verden tvinnet rundt sin finger hopper "vet" folka hylende gla og hyller sin Ape

akkurat nemlig, lag et til Iraq, og enda et osv. lag nye kriger, sikkert andre land som blir sinte osv, smarte usa. må gå ann å kombinere vold og hjerne, ikke bare vold og ikke bare hjerne, så kan en slå litt mens en tenker.

Lenke til kommentar

dagens; lær iransk.

er ikke det bare fint at et land i verden skal stoppe den 80 års krangelen israel vs palestina.

Iran har lov til å ha så mye atom våpen de vill, samme med møv, anrike uran etc, hvorfor skulle de ikke få lov til det? hvorfor skulle de ikke få lov til å si hva de vill.

momusa

5989164[/snapback]

Å du kan iransk? Da kan du vel si oss hva han sa da vel :)

Lenke til kommentar
Jeg kan godt forstå det hvis Iran vil skaffe seg atomvåpen. De står i fare for å bli angrepet av Texasmafiaen når som helst.

5989504[/snapback]

De er i fare for å bli angrepet FORDI de skaffer seg atomvåpen.

5989555[/snapback]

USA begynte sin retorikk om "ondskapens akse" før Iran gjenopptok sitt program for anriking av uran. Dette er Irak om igjen. Lyve om møv, for så å gå til krig.

Lenke til kommentar

dagens; lær iransk.

Dagens; det finnes ikke noe språk som heter iransk.

Hva har Israel/Palestina med Irans atomvåpenprogram å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...